...
Podpora uporabnikom
MODUL ODOS

Nabava

Modul ODOS.Nabava omogoča optimizacijo, preglednost, zanesljivost in zakonsko skladnost izvedbe nabavnih postopkov od nabavne potrebe do pogodbe ali naročilnice. Vse nabavne dokumente imate tako shranjene in dosegljive na enem mestu.

Zakaj izbrati ODOS.Nabava?

Celotni nabavni proces v elektronski obliki in skladno z zakonodajo
Nabavne postopke in pot potrjevanja prilagodimo vašim potrebam
Urejeno je tudi upravljanje nabavnega materiala in storitev
Povezava s finančno aplikacijo in drugimi moduli sistema ODOS

Funkcionalnosti, ki poenostavijo vaše delo

ODOS.Nabava
  • Proces je lahko voden od nabavne potrebe z izbiro nabavnega postopka, vrste nabave, priprave povabil k oddaji ponudbe, do sprejema in ocenitve ponudb, sklepa o izbiri, priprave obvestila ponudnikom ter sprožitve postopka izdaje naročilnice oziroma pogodbe,
  • Možno je vodenje odpiranja ponudb, izdelava zapisnika o odpiranju ponudb ter ocenitev ponudb po nastavljivem delotoku,
  • Dokumenti, ki nastajajo v postopku nabave, se pošiljajo preko izhodne pošte,
  • Možnost nastavitve predlog, priprava dokumentov ter možnost dodajanja in pošiljanja prilog,
  • Obveščanje ključnih uporabnikov o odobreni nabavi, spremljanje realizacije ter obveščanje o zapadlosti nabavnih in pogodbenih rokov,
  • Podpreti je mogoče različne delotoke glede na tip nabave (material, storitve, oprema) ali na vrsto postopka,
  • Omogočeno je ocenjevanje dobaviteljev ter spremljanje zagotavljanja statusa ekskluzivnega dobavitelja,
  • Zajem in evidentiranje finančnih zavarovanj,
  • Zaključek nabave z naročilnico ali pogodbo,
  • Možnost povezave s finančno aplikacijo.

Mnenja zadovoljnih uporabnikov

občina Mirna Peč
Andreja Povše
občina Hoče – Slivnica
Barbara Škrlec Cvetko
Premogovnik Velenje
Peter Hudournik
občina Slovenske Konjice
Katja Vipotnik
Občina Črnomelj
Nika Ambrožič
občina Poljčane
Anita Gajšek
Želite izvedeti več?
Zakaj izbrati elektronsko evidentiranje nabavnega procesa?

Elektronsko evidentiranje nabave je nujno, saj omogoča avtomatizacijo in optimizacijo celotnega nabavnega procesa, kar prinaša večjo učinkovitost in preglednost pri obravnavi nabavnih potreb, ocenjevanju ponudb ter pripravi naročilnic ali pogodb. Prilagodljivi nabavni postopki in enostavno evidentiranje ponudb zmanjšujejo možnost napak in poenostavijo postopek odločanja.

Želite izvedeti več?
Kako modul ODOS Nabava pripomore k lažjemu upravljanju nabave?

Modul ODOS Nabava je ključen za optimizacijo nabavnega procesa. Modul vam omogoča, da enostavno in pregledno upravljate vse faze nabavnega cikla, kar vodi k zmanjšanju časa, ki je potreben za vsako fazo in omogoča hitrejše ter bolj strukturirane odločitve. Z zakonsko skladnostjo ter podporo za elektronsko podpisovanje in avtomatizirano obdelavo dokumentov modul zagotavlja, da so vaši nabavni postopki ne samo učinkovitejši, ampak tudi v popolni skladnosti z veljavnimi predpisi. To pomeni, da lahko svoje vire usmerite v bolj produktivne naloge, kar prispeva k boljšemu poslovnemu izidu.

Želite izvedeti več?
Zakaj je smiselno povezovanje sistemov med seboj?

Povezovanje sistemov, kot je sistem ODOS s finančnimi aplikacijami in drugimi zalednimi sistemi, je ključno za izboljšanje učinkovitosti večjo avtomatizacijo postopkov ter zmanjšanje napak in podvojenih vnosov. Omogoča enostaven dostop do ažurnih finančnih podatkov, kar prispeva k hitrejšemu in bolj informiranemu odločanju. Za več informacij vam priporočamo branje našega članka Pomembnost povezovanja sistemov za lažje delo in hitrejše odločanje.

Stopite v stik z nami

Imate vprašanja? Stopite v stik z nami!
Tukaj smo, da vam pomagamo najti najboljšo rešitev za vas.

Ostanite obveščeni

Naše znanje delimo z vami. Razkrivamo naše izkušnje in preverjene prakse s področja digitalizacije poslovanja. Prijavite se na e-novice in prejemajte najnovejše informacije neposredno v vaš poštni predal.
  • Enostaven dostop do pomembnih informacij
  • Aktualne novosti in strokovni nasveti o digitalizaciji poslovanja
  • Dobre prakse s področja digitalizacije
  • Vabila na webinarje in dogodke
Prijavite se na e-novice
Strinjanje s pogoji*
Ste pripravljeni narediti korak k bolj učinkovitemu poslovanju?
Skupaj z nami boste uspešnejši!
Podpora uporabnikom

Telefon: 03 898 37 92
Email: podpora@pia.si
support@pia.si
Podpora na daljavo:

Kliknite

in pokličite.

Prodaja

Telefon: 03 898 37 90
Email: prodaja@pia.si

Splošne informacije

Telefon: 03 898 37 90
Email: info@pia.si
Naslov: Prešernova cesta 9b,
3320 Velenje

ID za DDV: SI98879367
Matična št.: 5511640000
TRR: SI56 3300 0001 0930 533 pri Addiko bank d.d.

Pooblaščena oseba za
varstvo osebnih podatkov

Email: dpo@pia.si

Prijava na e-novice

Prejmite najnovejše informacije s področja digitalizacije poslovanja.

Strinjanje s pogoji*
O nas

Smo eno vodilnih podjetij na
področju razvoja informacijskih
sistemov ter rešitev za učinkovito
digitalizacijo poslovanja.

Galerija
Naši produkti

Sodelujemo pri razvoju produktov, ki rešujejo težave digitalizacije podjetij in javnopravnih ustanov, izboljšujejo digitalne kompetence na ravni države, omogočajo delovanje subvencioniranega javnega prometa v Sloveniji in drugo.

Naši produkti
Družbena omrežja

Copyrights © 2024 ALL Right Reserved by Mighty Agency

Podpora na daljavo

Kliknite na spodnjo ikono Prenesite PIA pomoč in zaženite program, nato pokličite 03 898 37 92.