Potrjevanje prejetih računov (Likvidacija)
- O MODULUO MODULU
- FUNKCIONALNOSTIFUNKCIONALNOSTI
- BLOGBLOG
- POVPRAŠEVANJEPOVPRAŠEVANJE
- OSTALI MODULIOSTALI MODULI
- MNENJAMNENJA
- POVEZANI MODULIPOVEZANI MODULI
Več o modulu
Potrjevanje prejetih računov
Isti račun lahko hkrati pregleduje in potrjuje več odgovornih oseb. Pravice, odgovornosti in pot potrjevanja se določajo na ravni organizacije.
Z uporabo modula za potrjevanje prejetih računov se bistveno skrajša čas za potrjevanja računov, omogočen pa je tudi nadzor nad celotnim postopkom.
S povezavo računa z nabavnim postopkom (modul Nabava) se na račun avtomatično povežejo tudi ustrezni dokumenti nabave ter dokazila o izvedeni nabavi in prevzemu, kar omogoča podpisnikom enostavno in hitrejše odločanje.
Funkcionalnosti modula Potrjevanje prejetih računov
Osnovni paket
- potrjevanje vseh računov, ne glede na pot prejema (klasični ali elektronski račun) in za vse tipe – račun, predračun, avansni račun, dobropis,
- isti račun lahko vsebinsko pregleda, izvede končno kontrolo in parafira več odgovornih oseb, ki lahko na likvidacijski list vnesejo tudi pripombe in izvajajo razdelitev stroškov po kontih, planu, stroškovnih mestih,
- enostavna kontrola podvajanja računov,
- elektronski podpis likvidacijskega lista,
- pravice, odgovornosti, obveznosti in pot potrjevanja se določajo na ravni organizacije,
- na račun se povezujejo dokumenti nabave (nabavna potreba, prevzem, naročilnica, pogodba) ter dokazila o izvedeni nabavi in prevzemu (če naročnik uporablja ustrezne ODOS module),
- zapiranje dokumentov nabave ob realizaciji naročila ali pogodbe z računom (če naročnik uporablja ustrezne ODOS module),
- samodejno obveščanje o prejetju oziroma potrditvi računov.
Napredni paket dodatno nudi še:
- možnost povezave s finančno aplikacijo – za prenos podatkov in statusov v finančno aplikacijo preko csv, xml ali spletnih servisov, odvisno od finančne aplikacije – potrebna je ponudba za povezavo s strani ponudnika finančne aplikacije.
Preberite več o sistemu ODOS
Ali je vaša organizacija že prešla na brezpapirno poslovanje? Brezpapirno poslovanje postaja vedno bolj razširjena praksa. Zanjo se odločajo vse večje organizacije, …
Ste se kdaj vprašali, kako lahko digitalizacija poslovanja izboljša učinkovitost vašega poslovanja? Digitalizacija poslovanja ni samo trend, ampak je postala ključna za …
Uvedba informacijskega sistema v organizacijo je kompleksna naloga, ki zahteva skrbno načrtovanje in premišljeno izvajanje. Sistem, kot je ODOS, ki omogoča učinkovito …
V današnjem digitalnem svetu je dolgoročna eHramba ključnega pomena za varnost in dostopnost vaših podatkov v elektronski obliki. Omogoča vam, da zanesljivo …
Če vas še vedno nismo uspeli prepričati, kako pomembna je optimizacija poslovnih procesov za vaše poslovanje in kako zelo učinkovito vam lahko …
Predstavljamo vam mnenje Petra Čurča, našega vodja projektov, ki z vami deli svoje navdušenje in izkušnje. Brez modula Odsotnosti ne bi bilo …
Stopite v stik z nami
Z veseljem vam bomo predstavili sistem ODOS,
pokazali kako deluje, odgovorili na vaša vprašanja in vam
pripravili informativno ponudbo.
Alma
Natalija
Peter
Matjaž
Vsi moduli in povezave sistema ODOS
Modularna zasnova sistema ODOS omogoča elektronsko izvajanje različnih procesov v organizaciji, prilagodljivost različnim potrebam uporabnikov ter preprosto nadgrajevanje sistema z rastjo potreb poslovanja. Z velikim naborom modulov in povezav z drugimi sistemi omogoča, da imajo uporabniki v enem sistemu dostop do vsega, kar se nanaša na njihovo delo in poslovanje. Moduli sistema ODOS so lahko samostojni ali medsebojno povezani.
Ker želimo uporabnikom sistema ODOS kar najbolj olajšati delo, ODOS povezujemo tudi z drugimi sistemi in aplikacijami v organizaciji. Izvedenih imamo že veliko povezav, vedno pa smo odprti tudi za nova povezovanja. Prav povezljivost sistema ODOS z drugimi sistemi in aplikacijami je njegova velika prednost, saj tako omogoča delo in izmenjavo podatkov preko enotne vstopne točke, ki jo predstavlja ODOS. S tem omogoča, da imajo uporabniki, v enem sistemu, dostop do vsega, kar se nanaša na njihovo delo, s čimer zagotovi tudi visoko stopnjo preglednosti in zanesljivosti.
za občine Upravno poslovanje z vhodno
in izhodno pošto
in izhodno pošto ODOSign Vzorčna notranja pravila ODOS
za občine VIP Zavodi
in SPOT
Vaše zadovoljstvo je naša motivacija
Z zaposlenimi v podjetju PIA imam pozitiven odnos, za vsako vprašanje dobim pravočasen odgovor in pomoč pri uporabi njihovih storitev. Sistem ODOS je pregleden, prav tako so pregledni moduli Vhodno izhodna pošta, Naročilnice in Potrjevanje prejetih računov.
Sodelovanje s podjetjem PIA je dobro. Sistem ODOS omogoča, da je poslovanje preglednejše, elektronsko podpisovanje je ok. Moduli Upravno poslovanje, Odsotnosti in Potrjevanje prejetih računov omogočajo hitro iskanje, evidentiranje in da je vse na enem mestu.
Zaposleni v podjetju PIA so hitri, odzivni in vedno na razpolago. Uporaba sistema ODOS je enostavna in uporabna. Delo je olajšano in poslovanje preglednejše. Uporabljamo modul Upravno poslovanje, ki je priročen in enostaven za uporabo.
Podjetje PIA je hitro odzivno, reševanje morebitnih težav je takojšnje in učinkovito. Sistem ODOS je pregledna aplikacija, v kateri hitro najdem podatke. Delo z njim je enostavno in hitrejše. Modul Upravno poslovanje nam omogoča, da je poslovanje pregledno, enostavno in hitrejše. Ne prestavljam si več, da ne bi uporabljali ODOS sistema.
Povezani moduli
MODUL
Nabava
• Omogoča optimizacijo, preglednost, zanesljivost in zakonsko skladnost izvedbe nabavnih postopkov od nabavne potrebe do pogodbe ali naročilnice.
MODUL
Nabava• Omogoča optimizacijo, preglednost, zanesljivost in zakonsko skladnost izvedbe nabavnih postopkov od nabavne potrebe do pogodbe ali naročilnice.
POVEZAVA
s finančno aplikacijo
• Povezava s finančnimi aplikacijami oziroma ERP-i omogoča prenos računov in proračunskih/planskih postavk ter spremljanje realizacije pogodb in naročilnic.
POVEZAVA
s finančno aplikacijo• Povezava s finančnimi aplikacijami oziroma ERP-i omogoča prenos računov in proračunskih/planskih postavk ter spremljanje realizacije pogodb in naročilnic.
MODUL
ODOSign
• Mobilna aplikacija za preprosto elektronsko podpisovanje dokumentov in odobravanje obrazcev v sistemu ODOS preko pametnih naprav s sistemoma iOS ali Android.
MODUL
ODOSign• Mobilna aplikacija za preprosto elektronsko podpisovanje dokumentov in odobravanje obrazcev v sistemu ODOS preko pametnih naprav s sistemoma iOS ali Android.
MODUL
Izmenjava eRačunov
• Zapis eRačunov v knjigo prejete in poslane pošte, večja preglednost prejetih in izdanih eRačunov in urejena možnost nadaljnje avtomatizacije procesov.MODUL
Izmenjava eRačunov• Zapis eRačunov v knjigo prejete in poslane pošte, večja preglednost prejetih in izdanih eRačunov in urejena možnost nadaljnje avtomatizacije procesov.
Prenesite si svoj izvod predstavitvenega letaka
Prenesite predstavitveni letak informacijskega sistema ODOS in odkrijte prednosti in rešitve, ki vam bodo olajšale vaše delo.
Zaupajte nam vaš elektronski naslov in letak bo vaš v nekaj sekundah. Obljubimo, da bomo vaše podatke skrbno varovali ter uporabili zgolj za obveščanje o naših ponudbah in novostih.