...
Podpora uporabnikom
MODUL ODOS

Sestanki

Modul ODOS.Sestanki je rešitev za sodobno, enostavno in učinkovito obvladovanje različnih tipov sestankov. Je odličen pripomoček za vodenje sestankov, kolegijev in sej, od same organizacije do realizacije dogovorjenih sklepov.

Zakaj izbrati ODOS.Sestanki?

Učinkovito vodenje različnih sestankov
Organizacija sestankov in spremljanje realizacije sklepov na enem mestu
Povezava z modulom Projektno vodenje

Funkcionalnosti, ki poenostavijo vaše delo

Osnovni paket
  • Razpis sestanka, opredelitev dnevnega reda ter možnost alternativnih terminov,
  • Priprava vabila z možnostjo dopolnitve vsebine,
  • Vnaprejšnja priprava osnutkov sklepov,
  • Pošiljanje vabil udeležencem v sistemu ODOS ali po ePošti,
  • Uporabniki lahko sestanek uvozijo v Outlook ali Google koledar,
  • Povabljeni lahko potrdijo udeležbo, predlagajo alternativni termin, itd.,
  • Označitev prisotnosti, vodenje sestanka po točkah dnevnega reda,
  • Sprotno pisanje zapisnika, dopolnitev sklepov, vnos rokov izvedbe in potrjevanje sklepov,
  • Omogočena izdelava, usklajevanje in distribucija zapisnika,
  • Možnost kreiranja opravil na podlagi sklepov (če naročnik uporablja tudi modul ODOS.Projektno vodenje),
  • Spremljanje realizacije sklepov,
  • Dostop do dokumentacije preko povezav tudi za ne-uporabnike sistema ODOS.
Napredni paket
dodatno nudimo še:
  • Razpis sej in kolegijev različnih skupin,
  • Zbiranje in razvrščanje predlogov točk dnevnega reda s predlogom sklepov,
  • Razvrščanje točk dnevnega reda v ustrezne seje,
  • Samodejno kreiranje obveznih točk,
  • Vodenje knjige sklepov na nivoju posamezne skupine,
  • Postopek priprave čistopisa in odobravanja sklepov.

Mnenja zadovoljnih uporabnikov

občina Hoče – Slivnica
Barbara Škrlec Cvetko
Občina Črnomelj
Nika Ambrožič
občina Hoče – Slivnica
Neva Dolgoš
Občina Ajdovščina
Mojca Remškar Planinc
Želite izvedeti več?
Kaj so prednosti modula ODOS Sestanki in komu je namenjen?
Želite izvedeti več?
Kaj pomenijo pojmi kolegij, seja in sestanek?
Želite izvedeti več?
Kako učinkovito voditi sestanek?

Stopite v stik z nami

Imate vprašanja? Stopite v stik z nami!
Tukaj smo, da vam pomagamo najti najboljšo rešitev za vas.

Ostanite obveščeni

Naše znanje delimo z vami. Razkrivamo naše izkušnje in preverjene prakse s področja digitalizacije poslovanja. Prijavite se na e-novice in prejemajte najnovejše informacije neposredno v vaš poštni predal.
  • Enostaven dostop do pomembnih informacij
  • Aktualne novosti in strokovni nasveti o digitalizaciji poslovanja
  • Dobre prakse s področja digitalizacije
  • Vabila na webinarje in dogodke
Prijavite se na e-novice
Strinjanje s pogoji*
Ste pripravljeni narediti korak k bolj učinkovitemu poslovanju?
Skupaj z nami boste uspešnejši!
Podpora uporabnikom

Telefon: 03 898 37 92
Email: podpora@pia.si
support@pia.si
Podpora na daljavo:

Kliknite

in pokličite.

Prodaja

Telefon: 03 898 37 90
Email: prodaja@pia.si

Splošne informacije

Telefon: 03 898 37 90
Email: info@pia.si
Naslov: Prešernova cesta 9b,
3320 Velenje

ID za DDV: SI98879367
Matična št.: 5511640000
TRR: SI56 3300 0001 0930 533 pri Addiko bank d.d.

Pooblaščena oseba za
varstvo osebnih podatkov

Email: dpo@pia.si

Prijava na e-novice

Prejmite najnovejše informacije s področja digitalizacije poslovanja.

Strinjanje s pogoji*
O nas

Smo eno vodilnih podjetij na
področju razvoja informacijskih
sistemov ter rešitev za učinkovito
digitalizacijo poslovanja.

Galerija
Naši produkti

Sodelujemo pri razvoju produktov, ki rešujejo težave digitalizacije podjetij in javnopravnih ustanov, izboljšujejo digitalne kompetence na ravni države, omogočajo delovanje subvencioniranega javnega prometa v Sloveniji in drugo.

Naši produkti
Družbena omrežja

Copyrights © 2024 ALL Right Reserved by Mighty Agency

Podpora na daljavo

Kliknite na spodnjo ikono Prenesite PIA pomoč in zaženite program, nato pokličite 03 898 37 92.