...
Podpora uporabnikom
MODUL ODOS

Upravno poslovanje

ODOS.Upravno poslovanje je modul sistema ODOS, namenjen ustanovam (zlasti občinam), ki so zavezane pri svojem delu večino procesov izvajati ter voditi dokumente skladno z Zakonom o upravnem postopku in Uredbo o upravnem poslovanju. Modul ODOS.Upravno poslovanje uporablja že več kot polovica slovenskih občin, kar potrjuje njegovo zanesljivost in učinkovitost.

Zakaj izbrati ODOS.Upravno poslovanje?

Ikona prikazuje poenostavljeno papirnato letalo, narisano s čistimi linijami, ki poudarjajo njegov aerodinamični videz. Ima jasne prepogibe, ki mu dajejo tridimenzionalni videz. Ikona simbolizira enostaven zajem vhodne pošte z ODOS informacijskim sistemom, ter izdanih in prejetih eračunov.
Enostaven zajem vhodne pošte

Modul ODOS.Upravno poslovanje omogoča preprosto in pregledno rešitev za zajem, evidentiranje ter distribucijo vhodne pošte, ne glede na to, v kakšni obliki prispe (v papirni ali elektronski obliki kot elektronska pošta ali zajeta samodejno z različnih portalov – npr. UJP, eUprava, SPOT,…). Pri tem se vsa prejeta pošta zavede v elektronsko knjigo prejete pošte.

Ikona prikazuje leseno sodniško kladivo z okroglasto glavo in ročajem, ki je rahlo poševno nagnjeno. Pod kladivom je manjša pravokotna podlaga, na katero kladivo udarja. Celotna ikona je obrobljena v rumeni barvi in simbolizira pravosodje, zakone, sodne postopke in pravne odločitve.
Vodenje zadev po upravnem postopku

Uporabnikom omogoča klasificiranje zadev, njihovo reševanje ter zaključevanje skladno z zahtevami ZUP in UUP. S tem omogoča boljšo organizacijo ter večjo učinkovitost poslovanja. Na isti zadevi lahko dela hkrati več oseb.

Ikona, obrobljena v rumeni barvi, prikazuje knjigo, odprto na sredini, z dvema stranema, na katerih so narisane kratke vodoravne črte, ki predstavljajo besedilo. V sredini knjige visi dolg zaznamek v obliki traku, ki sega navzdol in se konča v konici. Ikona simbolizira, da so dokumenti in podatki zbrani na enem mestu v informacijskem sistemu ODOS.
Dokumenti in podatki zbrani na enem mestu
Grafika povečevalnega stekla z obrobo v rumeni barvi, ki označuje iskanje ali pregledovanje informacij.
Hitro iskanje po zadevah in dokumentih

Uporabnikom omogoča enostaven vpogled in hitro iskanje po zadevah in dokumentih, kar olajša dostop do potrebnih informacij in pohitri odločanje.

Priprava izhodne pošte in eVročanje
Grafika je a4 list obrobljen z rumeno barvo, znotraj lista so 3 vodoravne črte. Na levi strani sredinske črne je pisalo. Predstavlja elektronsko podpisovanje in upravljanje dokumentov v informacijskem sistemu ODOS.
Elektronsko podpisovanje
(tudi preko pametnih naprav)

Sistem omogoča elektronsko podpisovanje izhodnih dokumentov v skladu z zakonskimi zahtevami, pri čemer zagotavlja pravno veljavnost dokumentov v celotni življenjski dobi. Z uporabo predlog dokumentov in možnostjo vnaprejšnje določitve mest podpisov, zelo poenostavi delo uporabnikom.

Zajem eVlog s portalov  eUprava in SPOT

S povezavo z državnima portaloma eUprava in SPOT je omogočen  zajem elektronskih vlog za občine, ki jih občani lahko oddajo preko eUprave in SPOT. S tem se  postopek sprejema in obdelave vlog močno poenostavi in pohitri.

Prenos gradiva v dolgoročno eHrambo
Priprava analiz in letnih poročil

Različne analize in ustrezna letna poročila pripravite samo z nekaj kliki, kar omogoča boljše sledenje in analizo dela in poslovanja ter poenostavi oddajo upravnih poročil.

Funkcionalnosti, ki poenostavijo vaše delo
ODOS.Upravno poslovanje
  • Masovno evidentiranje papirne vhodne pošte s pomočjo črtne ali QR kode,
  • Evidentiranje elektronske pošte in dokumentov s portalov (npr. UJP),
  • Črpanje podatkov o poslovnih partnerjih (AJPES in CRP dodajte, če ima naročnik zakonsko podlago)
  • Urejanje in združevanje subjektov
  • Beleženje, klasificiranje in distribucija vhodne, izhodne in interne pošte ter elektronsko vodenje knjig pošt,
  • Kreiranje zadev iz dokumentov ali dodajanje dokumentov na obstoječe zadeve,
  • Tiskanje ovoja zadeve,
  • Posredovanje zadev v reševanje po signirnem načrtu oz. na nivoju oddelka,
  • Vodenje zadev – preusmeritev, predaja, reševanje in zaključevanje, skladno z upravnim postopkom in dodeljenimi pravicami na ravni organizacije,
  • Uporaba vnaprej pripravljenih predlog za pripravo izhodne pošte,
  • Urejanje vsebine word dokumentov znotraj sistema,
  • Verzioniranje dokumentov in avtomatično vodenje revizijske sledi,
  • Določanje rokov in opomnikov,
  • Vodenje dosjejev,
  • Rokovnik,
  • Nastavitev stopenj in oznak tajnosti na dokumentih in zadevah,
  • Priprava izhodne pošte s fizičnim ali elektronskim podpisom,
  • Tiskanje kuvert, vročilnic in povratnic (s črtnimi kodami Pošte Slovenije) ter popisa oddanih pošiljk za oddajo na Pošto,
  • Zajem povratnic in vročilnic,
  • Vodenje zbirk zadev in elektronsko odbiranje ter izločanje zadev, skladno s predpisi,
  • Hitro iskanje zadev in dokumentov po različnih kriterijih,
  • Samodejno obveščanje uporabnikov o novih zadevah in dokumentih, o poteku rokov zadev preko elektronske pošte ter vstop v zadevo neposredno iz poslanega obvestila,
  • Avtomatično generiranje letnih upravnih poročil in podrobnih analiz o opravljenem delu,
  • Omogočeno vodenje blagajne taks,
  • Omogočen zajem eVlog preko eUprave in SPOT (naročnik mora urediti registracijo pri MJU) – brezplačno,
  • Omogočeno eVročanje v SiCEV (naročnik mora urediti registracijo pri MJU) – brezplačno,
  • Omogočeno eVročanje v VEP.SI (naročnik mora urediti registracijo pri EIUS) – plačljivo.
Mnenja zadovoljnih uporabnikov
Občina Semič
Renata Bukovec
občina Tolmin
Janja Čebokli
občina Miren – Kostanjevica
Maja Skok Možina
občina Radenci
Marjeta Lončar
občina Žiri
Maja Mohorič
občina Kobilje
Sandra Ferencek Barbarič
občina Loška dolina
Nataša Poje
občina Škocjan
Katja Žura
občina Dravograd
Bojana Flis
občina Cerkvenjak
Valerija Toš
občina Tolmin
Blanka Sovdat
občina Osilnica
Bernarda Čop
občina Majšperk
Nataša Letonja
Želite izvedeti več?

Zakaj izbrati modul ODOS Upravno poslovanje in komu je namenjen?

Želite izvedeti več?

Zakaj potrebujete pregled nad vhodno in izhodno pošto?

Želite izvedeti več?

Zakaj je pomembno, da javnopravne organizacije uporabljajo zakonsko skladen in certificiran sistem pri Arhivu RS?

Stopite v stik z nami
Imate vprašanja? Stopite v stik z nami!
Tukaj smo, da vam pomagamo najti najboljšo rešitev za vas.
Ostanite obveščeni
Naše znanje delimo z vami. Razkrivamo naše izkušnje in preverjene prakse s področja digitalizacije poslovanja. Prijavite se na e-novice in prejemajte najnovejše informacije neposredno v vaš poštni predal.
  • Enostaven dostop do pomembnih informacij
  • Aktualne novosti in strokovni nasveti o digitalizaciji poslovanja
  • Dobre prakse s področja digitalizacije
  • Vabila na webinarje in dogodke
Prijavite se na e-novice
Strinjanje s pogoji*
Ste pripravljeni narediti korak k bolj učinkovitemu poslovanju?
Skupaj z nami boste uspešnejši!
Podpora uporabnikom

Telefon: 03 898 37 92
Email: podpora@pia.si
support@pia.si
Podpora na daljavo:

Kliknite

in pokličite.

Prodaja

Telefon: 03 898 37 90
Email: prodaja@pia.si

Splošne informacije

Telefon: 03 898 37 90
Email: info@pia.si
Naslov: Prešernova cesta 9b,
3320 Velenje

ID za DDV: SI98879367
Matična št.: 5511640000
TRR: SI56 3300 0001 0930 533 pri Addiko bank d.d.

Pooblaščena oseba za
varstvo osebnih podatkov

Email: dpo@pia.si

Logotip ODOS – sistem za upravljanje dokumentov in procesov. Logotip vsebuje stiliziran rumen krog s spiralno zvitim dokumentom ter besedilo 'ODOS' v moderni tipografiji, skupaj s sloganom 'Sistem za upravljanje dokumentov in procesov'.
logo Pia informacijski sistemi in storitve logo - Moder krog, ki ima rumeno brobo, znotraj kroga je znak za matematični PI v beli barvi. Na densti strani spodaj na drugem kraku znaka PI je znak @.
Prijava na e-novice

Prejmite najnovejše informacije s področja digitalizacije poslovanja.

Strinjanje s pogoji*
O nas

Smo eno vodilnih podjetij na
področju razvoja informacijskih
sistemov ter rešitev za učinkovito
digitalizacijo poslovanja.

Galerija
Naši produkti

Sodelujemo pri razvoju produktov, ki rešujejo težave digitalizacije podjetij in javnopravnih ustanov, izboljšujejo digitalne kompetence na ravni države, omogočajo delovanje subvencioniranega javnega prometa v Sloveniji in drugo.

Naši produkti
Družbena omrežja

Copyrights © 2024 ALL Right Reserved by Mighty Agency

Podpora na daljavo

Kliknite na spodnjo ikono Prenesite PIA pomoč in zaženite program, nato pokličite 03 898 37 92.