ODOS.Upravno poslovanje je modul sistema ODOS, namenjen ustanovam (zlasti občinam), ki so zavezane pri svojem delu večino procesov izvajati ter voditi dokumente skladno z Zakonom o upravnem postopku in Uredbo o upravnem poslovanju. Modul ODOS.Upravno poslovanje uporablja že več kot polovica slovenskih občin, kar potrjuje njegovo zanesljivost in učinkovitost.
Modul ODOS.Upravno poslovanje omogoča preprosto in pregledno rešitev za zajem, evidentiranje ter distribucijo vhodne pošte, ne glede na to, v kakšni obliki prispe (v papirni ali elektronski obliki kot elektronska pošta ali zajeta samodejno z različnih portalov – npr. UJP, eUprava, SPOT,…). Pri tem se vsa prejeta pošta zavede v elektronsko knjigo prejete pošte.
Uporabnikom omogoča klasificiranje zadev, njihovo reševanje ter zaključevanje skladno z zahtevami ZUP in UUP. S tem omogoča boljšo organizacijo ter večjo učinkovitost poslovanja. Na isti zadevi lahko dela hkrati več oseb.
Vnosi podatkov so enostavni ali celo samodejni, če prispejo v sistem v strukturirani obliki (kot npr. zajem eVlog s portala eUprava), podatki se vnašajo tudi iz šifrantov in različnih baz (npr. črpanje subjektov iz poslovnega registra AJPES). Omogočeno je enostavno dodajanje dokumentov in elektronske pošte na zadeve na način 'povleci&spusti'. Vsi podatki so pregledno urejeni in hitro dostopni na enem mestu, kar močno pohitri vaše delo.
Uporabnikom omogoča enostaven vpogled in hitro iskanje po zadevah in dokumentih, kar olajša dostop do potrebnih informacij in pohitri odločanje.
Nudi enostavno pripravo in pošiljanje izhodne pošte po klasični ali elektronskih poteh. Pomembna funkcionalnost modula je sodobno elektronsko vročanje v varne elektronske predale (SI-CeV ali VEP.si), kot narekuje Uredba o upravnem poslovanju in Zakon o debirokratizaciji. S tem zagotavlja varno in učinkovito komunikacijo ter izjemno poveča učinkovitost. Izhodna pošta se vodi v elektronski knjigi izhodne pošte. Sistem omogoča tudi popis oddanih pošiljk za Pošto Slovenije.
Sistem omogoča elektronsko podpisovanje izhodnih dokumentov v skladu z zakonskimi zahtevami, pri čemer zagotavlja pravno veljavnost dokumentov v celotni življenjski dobi. Z uporabo predlog dokumentov in možnostjo vnaprejšnje določitve mest podpisov, zelo poenostavi delo uporabnikom.
S povezavo z državnima portaloma eUprava in SPOT je omogočen zajem elektronskih vlog za občine, ki jih občani lahko oddajo preko eUprave in SPOT. S tem se postopek sprejema in obdelave vlog močno poenostavi in pohitri.
Modul omogoča odbiranje in izločanje gradiva v zadevah, ki so ustrezno zaključene, pri čemer so urejene vse podporne aktivnosti (komisije, zapisniki,…). S povezavo z dolgoročno eHrambo pri ponudnikih certificirane dolgoročne eHrambe tako sklenete celoten krog zajema, obdelave in hrambe gradiv v digitalni obliki, kar prispeva k urejenosti vašega arhiva in dokazni vrednosti hranjene dokumentacije.
Različne analize in ustrezna letna poročila pripravite samo z nekaj kliki, kar omogoča boljše sledenje in analizo dela in poslovanja ter poenostavi oddajo upravnih poročil.
Telefon: 03 898 37 92
Email: podpora@pia.si
support@pia.si
Podpora na daljavo:
in pokličite.
Telefon: 03 898 37 90
Email: prodaja@pia.si
Telefon: 03 898 37 90
Email: info@pia.si
Naslov: Prešernova cesta 9b,
3320 Velenje
ID za DDV: SI98879367
Matična št.: 5511640000
TRR: SI56 3300 0001 0930 533 pri Addiko bank d.d.
Email: dpo@pia.si
Prejmite najnovejše informacije s področja digitalizacije poslovanja.
Smo eno vodilnih podjetij na
področju razvoja informacijskih
sistemov ter rešitev za učinkovito
digitalizacijo poslovanja.
Sodelujemo pri razvoju produktov, ki rešujejo težave digitalizacije podjetij in javnopravnih ustanov, izboljšujejo digitalne kompetence na ravni države, omogočajo delovanje subvencioniranega javnega prometa v Sloveniji in drugo.
Copyrights © 2024 ALL Right Reserved by Mighty Agency