Modul ODOS.VIP-Zavodi je temeljni del sistema ODOS za upravljanje vhodne in izhodne pošte, namenjen raznim javnim ustanovam. Modul podpira izvajanje postopkov tako v skladu z Zakonom o upravnem postopku kot tudi drugih postopkov, ki jih izvajajo različne javne ustanove. Modul ODOS.VIP Zavodi že uporabljajo številni domovi za starejše občane, varstveno delovni centri, šole, vrtci, knjižnice, zdravstveni domovi, zavodi, zbornice, torej javne organizacije različnih velikosti in dejavnosti.
Modul ODOS.VIP Zavodi omogoča preprosto in pregledno rešitev za zajem, evidentiranje ter distribucijo vhodne pošte, ne glede na to ali prispe v papirni ali elektronski obliki. Omogoča klasificiranje, predajanje in sočasno reševanje zadev, kadar je potrebno tudi skladno z ZUP in UUP. Pri tem se vsa prejeta pošta zavede v elektronsko knjigo prejete pošte.
Vnosi podatkov so hitri in enostavni, vnašajo se iz šifrantov in različnih baz (npr. črpanje subjektov iz poslovnega registra AJPES). Omogočeno je enostavno dodajanje dokumentov in elektronske pošte na zadeve na način 'povleci&spusti'. Vsi podatki so pregledno urejeni in hitro dostopni na enem mestu, kar močno pohitri vaše delo.
Uporabnikom omogoča enostaven vpogled in hitro iskanje po zadevah in dokumentih, kar olajša dostop do potrebnih informacij in pohitri vaše delo in odločanje.
Velik prihranek časa omogoča enostavna priprava izhodne pošte z uporabo različnih predlog dokumentov in pošiljanje izhodne pošte po klasični ali elektronski poti. Na voljo so tudi sodobnimi načini pošiljanja, kot je elektronsko vročanje v varne elektronske predale (SI-CeV ali VEP.si), kar zagotavlja varno in učinkovito komunikacijo. Vsa izhodna pošta, pripravljena v sistemu, se samodejno zabeleži v knjigo poslane pošte. Prav tako je mogoč ročni vnos poslane pošte. Sistem omogoča tudi popis oddanih pošiljk za Pošto Slovenije.
Sistem omogoča elektronsko podpisovanje izhodnih dokumentov v skladu z zakonskimi zahtevami, pri čemer zagotavlja pravno veljavnost dokumentov v celotni življenjski dobi. Z uporabo predlog dokumentov in možnostjo vnaprejšnje določitve mest podpisov, zelo poenostavi delo uporabnikom.
Modul omogoča odbiranje in izločanje gradiva v zadevah, ki so ustrezno zaključene, pri čemer so urejene vse podporne aktivnosti (komisije, zapisniki,…). S povezavo z dolgoročno eHrambo pri ponudnikih certificirane dolgoročne eHrambe tako sklenete celoten krog zajema, obdelave in hrambe gradiv v digitalni obliki, kar prispeva k urejenosti vašega arhiva in dokazni vrednosti hranjene dokumentacije.
Telefon: 03 898 37 92
Email: podpora@pia.si
support@pia.si
Podpora na daljavo:
in pokličite.
Telefon: 03 898 37 90
Email: prodaja@pia.si
Telefon: 03 898 37 90
Email: info@pia.si
Naslov: Prešernova cesta 9b,
3320 Velenje
ID za DDV: SI98879367
Matična št.: 5511640000
TRR: SI56 3300 0001 0930 533 pri Addiko bank d.d.
Email: dpo@pia.si
Prejmite najnovejše informacije s področja digitalizacije poslovanja.
Smo eno vodilnih podjetij na
področju razvoja informacijskih
sistemov ter rešitev za učinkovito
digitalizacijo poslovanja.
Sodelujemo pri razvoju produktov, ki rešujejo težave digitalizacije podjetij in javnopravnih ustanov, izboljšujejo digitalne kompetence na ravni države, omogočajo delovanje subvencioniranega javnega prometa v Sloveniji in drugo.
Copyrights © 2024 ALL Right Reserved by Mighty Agency