VIP Zavodi
Modul ODOS.VIP Zavodi je osnovni modul sistema ODOS za obvladovanje vhodne in izhodne pošte, namenjen zavodom in drugim javnim ustanovam, ki izvajajo različne procese, med katerimi so lahko tudi postopki, ki morajo biti vodeni po Zakonu o upravnem postopku in skladno z Uredbo o upravnem poslovanju.
Uporabljajo ga številni domovi za starejše občane, Varstveno delovni centri, različne izobraževalne ustanove ter druge večje in manjše javne ustanove.
- O MODULUO MODULU
- FUNKCIONALNOSTIFUNKCIONALNOSTI
- BLOGBLOG
- POVPRAŠEVANJEPOVPRAŠEVANJE
- OSTALI MODULIOSTALI MODULI
- MNENJAMNENJA
- POVEZANI MODULIPOVEZANI MODULI
Več o modulu
VIP Zavodi
Nudi enostavno in pregledno rešitev za zajem, evidentiranje in distribucijo vhodne pošte, klasificiranje, reševanje in zaključevanje zadev (tudi po upravnem postopku), beleženje dokumentov po ustreznem zaporedju v izbrano zadevo ter pripravo izhodne pošte in njeno odpremo, skladno z zakonskimi zahtevami in sodobnimi načini pošiljanja (eVročanje ipd.). Seveda omogoča tudi elektronsko podpisovanje izhodnih dokumentov, skladno z najnovejšimi predpisi. Nudi tudi vpogled in hitro iskanje po zadevah in dokumentih. Omogoča pa tudi odbiranje in izločanje ustrezno zaključenih zadev in njihov prenos v dolgoročno eHrambo.
Funkcionalnosti modula VIP Zavodi
- masovno evidentiranje papirne vhodne pošte, zajem elektronske pošte in zajem dokumentov s portalov,
- črpanje podatkov o poslovnih partnerjih (AJPES),
- beleženje, klasificiranje in distribucija vhodne, izhodne in interne pošte ter elektronsko vodenje knjig pošt,
- kreiranje zadev iz dokumentov ali dodajanje dokumentov na obstoječe zadeve,
- tiskanje ovoja zadeve,
- posredovanje zadev v reševanje po signirnem načrtu oz. na nivoju oddelka,
- vodenje zadev – preusmeritev, predaja, reševanje in zaključevanje, skladno z dodeljenimi pravicami na ravni organizacije,
- uporaba vnaprej pripravljenih predlog za pripravo izhodne pošte ter urejanje vsebine dokumentov znotraj sistema,
- verzioniranje dokumentov in avtomatično vodenje revizijske sledi,
- določanje rokov in opomnikov,
- vodenje dosjejev,
- priprava izhodne pošte s fizičnim ali elektronskim podpisom,
- elektronski podpis dokumentov preko varne povezave s podporo SMS modula za pošiljanje gesel za varen prevzem, podpis in izmenjavo dokumentov,
- tiskanje kuvert, vročilnic in povratnic ter popisa oddanih pošiljk za oddajo na Pošto,
- zajem povratnic in vročilnic,
- vodenje zbirk zadev in elektronsko odbiranje ter izločanje zadev,
- hitro iskanje zadev in dokumentov po različnih kriterijih,
- uporabnikom omogoča vpogled, reševanje in iskanje po dokumentih,
- samodejno obveščanje uporabnikov o novih zadevah in dokumentih preko elektronske pošte ter vstop v zadevo neposredno iz poslanega obvestila,
- analize o opravljenem delu,
- omogočeno eVročanje v SiCEV (naročnik mora urediti registracijo pri MJU) – brezplačno,
- omogočeno eVročanje v VEP.SI (naročnik mora urediti registracijo pri EIUS) – plačljivo.
Preberite več o sistemu ODOS
Ali je vaša organizacija že prešla na brezpapirno poslovanje? Brezpapirno poslovanje postaja vedno bolj razširjena praksa. Zanjo se odločajo vse večje organizacije, …
Ste se kdaj vprašali, kako lahko digitalizacija poslovanja izboljša učinkovitost vašega poslovanja? Digitalizacija poslovanja ni samo trend, ampak je postala ključna za …
Uvedba informacijskega sistema v organizacijo je kompleksna naloga, ki zahteva skrbno načrtovanje in premišljeno izvajanje. Sistem, kot je ODOS, ki omogoča učinkovito …
V današnjem digitalnem svetu je dolgoročna eHramba ključnega pomena za varnost in dostopnost vaših podatkov v elektronski obliki. Omogoča vam, da zanesljivo …
Če vas še vedno nismo uspeli prepričati, kako pomembna je optimizacija poslovnih procesov za vaše poslovanje in kako zelo učinkovito vam lahko …
Predstavljamo vam mnenje Petra Čurča, našega vodja projektov, ki z vami deli svoje navdušenje in izkušnje. Brez modula Odsotnosti ne bi bilo …
Stopite v stik z nami
Z veseljem vam bomo predstavili sistem ODOS,
pokazali kako deluje, odgovorili na vaša vprašanja in vam
pripravili informativno ponudbo.
Alma
Natalija
Peter
Matjaž
Vsi moduli in povezave sistema ODOS
Modularna zasnova sistema ODOS omogoča elektronsko izvajanje različnih procesov v organizaciji, prilagodljivost različnim potrebam uporabnikov ter preprosto nadgrajevanje sistema z rastjo potreb poslovanja. Z velikim naborom modulov in povezav z drugimi sistemi omogoča, da imajo uporabniki v enem sistemu dostop do vsega, kar se nanaša na njihovo delo in poslovanje. Moduli sistema ODOS so lahko samostojni ali medsebojno povezani.
Ker želimo uporabnikom sistema ODOS kar najbolj olajšati delo, ODOS povezujemo tudi z drugimi sistemi in aplikacijami v organizaciji. Izvedenih imamo že veliko povezav, vedno pa smo odprti tudi za nova povezovanja. Prav povezljivost sistema ODOS z drugimi sistemi in aplikacijami je njegova velika prednost, saj tako omogoča delo in izmenjavo podatkov preko enotne vstopne točke, ki jo predstavlja ODOS. S tem omogoča, da imajo uporabniki, v enem sistemu, dostop do vsega, kar se nanaša na njihovo delo, s čimer zagotovi tudi visoko stopnjo preglednosti in zanesljivosti.
za občine Upravno poslovanje z vhodno
in izhodno pošto
in izhodno pošto ODOSign Vzorčna notranja pravila ODOS
za občine VIP Zavodi
in SPOT
Zadovoljni uporabniki so naše vodilo
Sodelovanje s podjetjem PIA je dobro. Podpora uporabnikom je zelo odzivna, na pobude in želje strank se zelo dobro odzivajo, ažurno iščejo rešitve, sledijo zakonodaji in sistem sproti prilagajajo ter nas o novostih sproti obveščajo. Video vodiči uporabniku omogočajo lažje delo s sistemom. Sistem ODOS omogoča pregledno poslovanje, podatke se da hitro najti. Modul Upravno poslovanje je uporaben in pregleden, modul Vhodno izhodna pošta pa omogoča, da je vse pripravljeno za oddajo na pošto.
Za podjetje PIA so značilni hitra pomoč, dosegljivost, odzivnost. Predstavitve so odlične. Sistem ODOS omogoča hiter vpogled v zadevo in s tem večjo preglednost poslovanja, revizijsko sled, omogoča predajanje zadeve drugim sodelavcem v reševanje, z njim je omogočeno brezpapirno poslovanje - elektronsko podpisovanje. Uporabljamo modul Vhodno izhodna pošta, ki omogoča hiter vpogled v zadeve, iskanje zadev po klasifikaciji ali vsebini, predajo zadev drugemu sodelavcu, soreševanje zadeve.
Sodelovanje s podjetjem PIA d.o.o. ocenjujem kot odlično, saj že od samega začetka zelo dobro sodelujemo. Njihova podpora je vedno hitra in učinkovita. Njihove ODOS konference in webinarji so dobro organizirani in zanimivi ter poučni za uporabnike. Knjiženje dokumentov v ODOS, zlasti elektronske pošte poteka hitro in poslovanje - evidenca dokumentov je preglednejša. Modula Upravno poslovanje in Vhodno izhodna pošta sta uporabna in super.
Zaposleni v podjetju PIA so prijazni, hitri, ustrežljivi, zabavni, upoštevajo tudi naša mnenja in predloge, skratka zelo fajn! ODOS nam je olajšal delo, saj je pregleden in v njem hitro najdemo podatke. Tudi elektronsko poslovanje je hitro in pregledno. Uporabljamo modul Vhodno izhodna pošta, ki poteka nemoteno.
Sodelovanje s podjetjem PIA mi je v veselje, saj so hitro odzivni in vedno priskočijo na pomoč, ko se pojavi težava. Sistem ODOS omogoča, da lahko sam poiščeš odgovor za dilemo v navodilih in video vsebinah. Vse je takoj pri roki. Modul Vhodno izhodna pošta omogoča enostavno pripravo dokumenta in avtomatsko razvrščanje. S tem prihraniš veliko časa.
Z zaposlenimi v podjetju PIA imam pozitiven odnos, za vsako vprašanje dobim pravočasen odgovor in pomoč pri uporabi njihovih storitev. Sistem ODOS je pregleden, prav tako so pregledni moduli Vhodno izhodna pošta, Naročilnice in Potrjevanje prejetih računov.
S sistemom ODOS smo zadovoljni. Trenutno smo še v fazi uvajanja in zaenkrat lahko povemo, da nam bo delo v ODOSu olajšalo poslovanje. Modula Upravno poslovanje in Vhodno izhodna pošta sta priročna in uporabna.
Predvsem sem zadovoljna z njihovo odzivnostjo pri reševanju kakršnih koli težav. Glede dela glavne pisarne vam lahko odgovorim, da je sistem ODOS pohitril in olajšal moje delo, podatke hitreje najdem in tudi njihova skrb za zakonodajo mi daje občutek, da je naše poslovanje pravilno in da nismo v prekršku. Moduli Upravno poslovanje, Vhodno izhodna pošta in Odsotnosti so v skladu z zakonodajo, uporabni in pregledni.
Podjetje PIA nudi strokovno in hitro pomoč v vsaki situaciji. Zaposleni v podjetju PIA so zelo odzivni. Sistem ODOS pospeši delo. Povezave z drugim aplikacijami so zagotovo na mestu in možnost še bolj olajšati delo. Modul Vhodno izhodna pošta deluje OK. Upamo na čimprejšnjo povezljivost z Gradom znotraj naše organizacije, da se ne podvaja delo s pogodbami in finančnim delom.
Sodelovanje s podjetjem PIA je korektno, odzivnost zaposlenih je hitra in dosledna, prav tako so dosegljivi za vsa vprašanja glede delovanja ODOS-a. Sistem ODOS je olajšal naše delo, delo je preglednejše in enostavnejše. Vse podatke in dokumente imamo na enem mestu, nemudoma lahko poiščemo dokument, ki ga potrebujemo. Modula Upravno poslovanje in Vhodno izhodna pošta sta hitra in enostavna za uporabo.
Sodelovanje s podjetjem PIA je dobro, podpora je hitra in ažurna. ODOS mi olajša delo, saj hitro najdem podatke pri iskanju. Modul Vhodno izhodna pošta je dobro. Pohvale vredno. Vzpostavljeno imamo povezava Grad - skeniranje dokumentov, ki deluje super.
Sodelovanje s podjetjem je super. Sistem ODOS je zelo pregleden, prav tako so pregledni moduli Upravno poslovanje, Vhodno izhodna pošta in Pogodbe, ki jih uporabljamo.
Povezani moduli
POVEZAVA
s storitvijo VEP.SI
• VEP.si je plačljiva storitev za elektronsko vročanje v varen elektronski predal, ki jo nudi podjetje EIUS.
POVEZAVA
s storitvijo VEP.SI• VEP.si je plačljiva storitev za elektronsko vročanje v varen elektronski predal, ki jo nudi podjetje EIUS.
MODUL
ODOSign
• Mobilna aplikacija za preprosto elektronsko podpisovanje dokumentov in odobravanje obrazcev v sistemu ODOS preko pametnih naprav s sistemoma iOS ali Android.
MODUL
ODOSign• Mobilna aplikacija za preprosto elektronsko podpisovanje dokumentov in odobravanje obrazcev v sistemu ODOS preko pametnih naprav s sistemoma iOS ali Android.
POVEZAVA
z eUPRAVO in SPOT ter Si-CeV
• Oddane elektronske vloge na državnih portalih eUprava in SPOT se avtomatično zajamejo v ODOS za občino, ki storitev avtomatičnega zajema pri nas tudi naroči.
• Podprto je tudi varno elektronsko vročanje v predale pri eUpravi in SPOT preko storitve SiCEV.
POVEZAVA
z eUPRAVO in SPOT ter Si-CeV• Oddane elektronske vloge na državnih portalih eUprava in SPOT se avtomatično zajamejo v ODOS za občino, ki storitev avtomatičnega zajema pri nas tudi naroči. • Podprto je tudi varno elektronsko vročanje v predale pri eUpravi in SPOT preko storitve SiCEV.
POVEZAVA
eHramba
• Povezava eHramba omogoča povezavo ODOS-a s storitvijo dolgoročne eHrambe pri akreditiranih ponudnikih teh storitev za prenos dokumentarnega in arhivskega gradiva v dolgoročno eHrambo.
POVEZAVA
eHramba• Povezava eHramba omogoča povezavo ODOS-a s storitvijo dolgoročne eHrambe pri akreditiranih ponudnikih teh storitev za prenos dokumentarnega in arhivskega gradiva v dolgoročno eHrambo.
MODUL
Izmenjava eRačunov
• Zapis eRačunov v knjigo prejete in poslane pošte, večja preglednost prejetih in izdanih eRačunov in urejena možnost nadaljnje avtomatizacije procesov.MODUL
Izmenjava eRačunov• Zapis eRačunov v knjigo prejete in poslane pošte, večja preglednost prejetih in izdanih eRačunov in urejena možnost nadaljnje avtomatizacije procesov.
Prenesite si svoj izvod predstavitvenega letaka
Prenesite predstavitveni letak informacijskega sistema ODOS in odkrijte prednosti in rešitve, ki vam bodo olajšale vaše delo.
Zaupajte nam vaš elektronski naslov in letak bo vaš v nekaj sekundah. Obljubimo, da bomo vaše podatke skrbno varovali ter uporabili zgolj za obveščanje o naših ponudbah in novostih.