...
Podpora uporabnikom
MODUL ODOS

Naročilnice

Modul ODOS.Naročilnice je namenjen elektronskemu upravljanju naročilnic, omogoča enostavno kreiranje, potrjevanje, pošiljanje in spremljanje naročil.

Zakaj izbrati ODOS.Naročilnice?

Grafika povečevalnega stekla z obrobo v modri barvi, ki označuje iskanje ali pregledovanje informacij ter hiter dostop do podatkov in dokumentov.
Popoln pregled nad naročili

Modul ODOS.Naročilnice lahko služi kot nadaljevanje nabavnega postopka (modul Nabava) ali kot samostojni modul. Omogoča enostavno izdajo naročilnic, vodenje evidence naročil, spremljanje porabe in pošiljanje opomnikov glede rokov izvedbe. Ponuja popoln pregled nad naročili, hitro iskanje naročilnic in vpogled v status obdelave naročilnic.

Grafika je a4 list obrobljen z modro barvo, znotraj lista so 3 vodoravne črte. Na levi strani sredinske črne je pisalo. Predstavlja elektronsko podpisovanje in upravljanje dokumentov v informacijskem sistemu ODOS.
Elektronsko potrjevanje in avtomatsko pošiljanje naročilnic

Vnosi so hitri in enostavni, tudi s pomočjo obstoječih šifrantov. Določeni podatki so lahko tudi predizpolnjeni in jih ni potrebno vsakokratno vnašati. Elektronsko potrjevanje poteka skladno z vašimi poslovnimi pravili. Izpolnjevanje in potrjevanje poteka v elektronski obliki, omogočeno je tudi elektronsko podpisovanje naročilnic. Potrjeno naročilnico lahko pošljete iz ODOSa z elektronsko ali navadno pošto, pri tem se zapiše tudi v knjigo izhodne pošte.

Ikona prikazuje abakus, ki je obrobljen z modro črto. Abakus ima pravokotno obliko s polkrožnimi zaključki na vrhu dveh navpičnih stranic. V notranjosti so tri vodoravne palice, na katerih so razporejene modre krogle različnih velikosti. Spodaj je razširjena podlaga, ki daje vtis, da abakus stoji na površini. Ikona simbolizira obračun stroškov, finančno načrtovanje ali upravljanje podatkov v informacijskem sistemu ODOS.
Povezava s finančno aplikacijo za popoln nadzor

V primeru povezav s finančno aplikacijo je omogočeno črpanje vrednosti planskih oziroma proračunskih postavk, predobremenitev in spremljanje realizacije posamezne postavke. Vse to omogoča skrbniku in drugim odgovornim osebam vpogled v realizacijo naročilnice, brez dodatnega prijavljanja v finančno aplikacijo ali iskanja podatkov pri sodelavcih v finančnih oddelkih.

 



Funkcionalnosti, ki poenostavijo vaše delo
Osnovni paket
  • Vnos osnovnih podatkov naročilnice v vnosno masko je prilagojen potrebam organizacije,
  • Podatki se pridobivajo iz obstoječih šifrantov ali se dodajajo s prostim vnosom,
  • Elektronsko potrjevanje in odobravanje naročilnice (največ dva leva in dva desna podpisnika),
  • Pošiljanje naročilnice preko izhodne pošte v ODOSu, pri tem se naročilnica zabeleži v evidenco izhodne pošte,
  • Zagotovljen je enostaven pregled podatkov navedenih na naročilnici,
  • Zagotovljeno je enostavno iskanje naročilnic, vpogled v status naročilnice ter popolna preglednost vseh izdanih naročilnic.
Napredni paket
dodatno nudimo še:
  • Možnost povezave s finančno aplikacijo, ki omogoča prenos in kontrolo proračunskih oz. planskih postavk, preobremenitev in porabe po naročilnicah.
Mnenja zadovoljnih uporabnikov
Vrtec Laško
Simona Gračnar
občina Hoče – Slivnica
Barbara Škrlec Cvetko
Mestna občina Velenje
Ksenija Dren
občina Prevalje
Lucija Širnik
občina Hoče - Slivnica
Neva Dolgoš
Želite izvedeti več?

Kaj je naročilnica?

Želite izvedeti več?

Zakaj se uporabljajo naročilnice?

Želite izvedeti več?

Katere podatke morajo vsebovati naročilnice?

Stopite v stik z nami
Imate vprašanja? Stopite v stik z nami!
Tukaj smo, da vam pomagamo najti najboljšo rešitev za vas.
Ostanite obveščeni
Naše znanje delimo z vami. Razkrivamo naše izkušnje in preverjene prakse s področja digitalizacije poslovanja. Prijavite se na e-novice in prejemajte najnovejše informacije neposredno v vaš poštni predal.
  • Enostaven dostop do pomembnih informacij
  • Aktualne novosti in strokovni nasveti o digitalizaciji poslovanja
  • Dobre prakse s področja digitalizacije
  • Vabila na webinarje in dogodke
Prijavite se na e-novice
Strinjanje s pogoji*
Ste pripravljeni narediti korak k bolj učinkovitemu poslovanju?
Skupaj z nami boste uspešnejši!
Podpora uporabnikom

Telefon: 03 898 37 92
Email: podpora@pia.si
support@pia.si
Podpora na daljavo:

Kliknite

in pokličite.

Prodaja

Telefon: 03 898 37 90
Email: prodaja@pia.si

Splošne informacije

Telefon: 03 898 37 90
Email: info@pia.si
Naslov: Prešernova cesta 9b,
3320 Velenje

ID za DDV: SI98879367
Matična št.: 5511640000
TRR: SI56 3300 0001 0930 533 pri Addiko bank d.d.

Pooblaščena oseba za
varstvo osebnih podatkov

Email: dpo@pia.si

Logotip ODOS – sistem za upravljanje dokumentov in procesov. Logotip vsebuje stiliziran rumen krog s spiralno zvitim dokumentom ter besedilo 'ODOS' v moderni tipografiji, skupaj s sloganom 'Sistem za upravljanje dokumentov in procesov'.
logo Pia informacijski sistemi in storitve logo - Moder krog, ki ima rumeno brobo, znotraj kroga je znak za matematični PI v beli barvi. Na densti strani spodaj na drugem kraku znaka PI je znak @.
Prijava na e-novice

Prejmite najnovejše informacije s področja digitalizacije poslovanja.

Strinjanje s pogoji*
O nas

Smo eno vodilnih podjetij na
področju razvoja informacijskih
sistemov ter rešitev za učinkovito
digitalizacijo poslovanja.

Galerija
Naši produkti

Sodelujemo pri razvoju produktov, ki rešujejo težave digitalizacije podjetij in javnopravnih ustanov, izboljšujejo digitalne kompetence na ravni države, omogočajo delovanje subvencioniranega javnega prometa v Sloveniji in drugo.

Naši produkti
Družbena omrežja

Copyrights © 2024 ALL Right Reserved by Mighty Agency

Podpora na daljavo

Kliknite na spodnjo ikono Prenesite PIA pomoč in zaženite program, nato pokličite 03 898 37 92.