...
Podpora uporabnikom
MODUL ODOS

VIP - Vhodna in izhodna pošta

Modul ODOS VIP je odlično podporno okolje za upravljanje dokumentacije in evidentiranje pošte. Namenjen je podjetjem, ki želijo, da njihovo poslovanje postane preglednejše in podatki hitro dosegljivi.

Zakaj izbrati ODOS.VIP?

Dokumenti in podatki zbrani na enem mestu
Enostavni vnosi in pregledna dokumentacija
Enostaven zajem vhodne pošte
Hiter dostop do dokumentov in podatkov
Priprava izhodne pošte
Elektronsko podpisovanje (tudi preko pametnih naprav)

Funkcionalnosti, ki poenostavijo vaše delo

ODOS.VIP
  • Masovno evidentiranje papirne vhodne pošte s pomočjo črtne ali QR kode,
  • Evidentiranje elektronske pošte in zajem dokumentov s portalov,
  • Črpanje podatkov o poslovnih partnerjih (AJPES),
  • Urejanje in združevanje subjektov
  • Beleženje, klasificiranje in distribucija vhodne, izhodne in interne pošte ter elektronsko vodenje knjig pošt,
  • Kreiranje zadev iz dokumentov ali dodajanje dokumentov na obstoječe zadeve,
  • Vodenje zadev, reševanje in zaključevanje, skladno s pravicami in delotokom na ravni organizacije,
  • Uporaba vnaprej pripravljenih predlog za pripravo izhodne pošte
  • Urejanje vsebine dokumentov znotraj sistema,
  • Verzioniranje dokumentov in avtomatično vodenje revizijske sledi,
  • Priprava izhodne pošte s fizičnim ali elektronskim podpisom,
  • Tiskanje kuvert, vročilnic in povratnic ter popisa oddanih pošiljk za oddajo na Pošto,
  • Hitro iskanje zadev in dokumentov po različnih kriterijih,
  • Samodejno obveščanje uporabnikov o novih zadevah in dokumentih preko elektronske pošte ter vstop v zadevo neposredno iz poslanega obvestila.

Mnenja zadovoljnih uporabnikov

PLANINSKA ZVEZA SLOVENIJE
Matjaž Šerkezi
vrtec Dr. France Prešeren
Brigita Žnidaršič
Premogovnik Velenje
Peter Hudournik
Želite izvedeti več?
Zakaj izbrati Modul ODOS VIP in komu je namenjen?
Želite izvedeti več?
Prednosti shranjevanja dokumentov v digitalni obliki

Stopite v stik z nami

Imate vprašanja? Stopite v stik z nami!
Tukaj smo, da vam pomagamo najti najboljšo rešitev za vas.

Ostanite obveščeni

Naše znanje delimo z vami. Razkrivamo naše izkušnje in preverjene prakse s področja digitalizacije poslovanja. Prijavite se na e-novice in prejemajte najnovejše informacije neposredno v vaš poštni predal.
  • Enostaven dostop do pomembnih informacij
  • Aktualne novosti in strokovni nasveti o digitalizaciji poslovanja
  • Dobre prakse s področja digitalizacije
  • Vabila na webinarje in dogodke
Prijavite se na e-novice
Strinjanje s pogoji*
Ste pripravljeni narediti korak k bolj učinkovitemu poslovanju?
Skupaj z nami boste uspešnejši!
Podpora uporabnikom

Telefon: 03 898 37 92
Email: podpora@pia.si
support@pia.si
Podpora na daljavo:

Kliknite

in pokličite.

Prodaja

Telefon: 03 898 37 90
Email: prodaja@pia.si

Splošne informacije

Telefon: 03 898 37 90
Email: info@pia.si
Naslov: Prešernova cesta 9b,
3320 Velenje

ID za DDV: SI98879367
Matična št.: 5511640000
TRR: SI56 3300 0001 0930 533 pri Addiko bank d.d.

Pooblaščena oseba za
varstvo osebnih podatkov

Email: dpo@pia.si

Prijava na e-novice

Prejmite najnovejše informacije s področja digitalizacije poslovanja.

Strinjanje s pogoji*
O nas

Smo eno vodilnih podjetij na
področju razvoja informacijskih
sistemov ter rešitev za učinkovito
digitalizacijo poslovanja.

Galerija
Naši produkti

Sodelujemo pri razvoju produktov, ki rešujejo težave digitalizacije podjetij in javnopravnih ustanov, izboljšujejo digitalne kompetence na ravni države, omogočajo delovanje subvencioniranega javnega prometa v Sloveniji in drugo.

Naši produkti
Družbena omrežja

Copyrights © 2024 ALL Right Reserved by Mighty Agency

Podpora na daljavo

Kliknite na spodnjo ikono Prenesite PIA pomoč in zaženite program, nato pokličite 03 898 37 92.