...
Podpora uporabnikom
MODUL ODOS

Izmenjava eRačunov

Z modulom ODOS.Izmenjava eRačunov boste imeli odličen pregled in sledljivost nad prejetimi in izdanimi eRačuni, ne glede na pot prejema (elektronska pošta, UJPnet, BizBox, Bankart).

Zakaj izbrati ODOS.Izmenjava eRačunov?

Grafika je a4 list obrobljen z rumeno barvo, znotraj lista so 3 vodoravne črte. Na levi strani sredinske črne je pisalo. Predstavlja elektronsko podpisovanje in upravljanje dokumentov v informacijskem sistemu ODOS.
Odličen pregled in sledljivost nad eRačuni

Modul ODOS.Izmenjava eRačunov olajša prejemanje in izdajanje eRačunov, ne glede na pot prejema (BizBox, UJPnet, Bankart, elektronska pošta) in omogoča avtomatski zapis eRačunov v knjigi prejete in poslane pošte.

Ikona v obliki kvadrata z manjšim kvadratom na levem zgornjem vogalu, ki sega do sredine. Celotna ikona je obrobljena v rumeni barvi in simbolizira mapo za shranjevanje dokumentov. Predstavlja moderen zajem eRačunov in njihovo vključitev v knjigo prejete ali poslane pošte za modul izmenjava eračunov in urejanje dokumentacije v informacijskem sistemu ODOS.
Samodejni zajem eRačunov v knjigo prejete/poslane pošte

Prejeti eRačuni se zavedejo v knjigo prejete pošte v ODOSu. Prav tako lahko izdane eRačune, ki jih kreirate v finančni aplikaciji, pošiljate preko sistema ODOS in jih tako evidentirate v knjigo izhodne pošte v ODOSu (potrebna je povezava s finančno aplikacijo). S tem je omogočena večja preglednost prejetih in izdanih eRačunov in urejena možnost nadaljnje avtomatizacije procesov.

Ikona prikazuje poenostavljeno papirnato letalo, narisano s čistimi linijami, ki poudarjajo njegov aerodinamični videz. Ima jasne prepogibe, ki mu dajejo tridimenzionalni videz. Ikona simbolizira enostaven zajem vhodne pošte z ODOS informacijskim sistemom, ter izdanih in prejetih eračunov.
Prejeti eRačuni

Prejeti eRačuni se samodejno zajamejo v knjigo prejete pošte v ODOSu. Lahko se uredi tudi prenos v modul ODOS.Potrjevanje prejetih računov ali pa se, preko povezave, prejeti računi prenesejo v potrjevanje v finančno aplikacijo. Pri prejetih eRačunih se preverja tudi veljavnost elektronskih podpisov.

Ikona prikazuje poenostavljeno papirnato letalo, narisano s čistimi linijami, ki poudarjajo njegov aerodinamični videz. Ima jasne prepogibe, ki mu dajejo tridimenzionalni videz. Ikona simbolizira enostaven zajem vhodne pošte z ODOS informacijskim sistemom, ter izdanih in prejetih eračunov.
Poslani eRačuni

Izdane eRačune, ustvarjene v finančni aplikaciji, lahko pošljete preko ODOSa in jih tako zabeležite v knjigo poslane pošte v ODOSu. Pri izdanih eRačunih je na voljo tudi masovno elektronsko podpisovanje pred izdajo. Modul omogoča tudi izmenjavo eRačunov z drugimi državami.

Funkcionalnosti, ki poenostavijo vaše delo
Osnovni paket
  • Masovni zajem papirnih prejetih računov s skeniranjem s pomočjo črtne ali QR kode,
  • Zajem eRačunov, prejetih preko storitve BizBox, elektronske pošte ali portala UJPnet,
  • Označba prejetih računov s podatki o prejemu,
  • Zapis prejetih računov v knjigo prejete pošte,
  • Preverjanje veljavnosti elektronskega podpisa prejetih računov,
  • Možnost posredovanja prejetih računov v potrjevanje, če naročnik uporablja modul ODOS.Potrjevanje prejetih računov.
Napredni paket
dodatno nudimo še:
  • Možnost pošiljanja izdanih eRačunov, v storitev BizBox, na elektronsko pošto, v bankart ali v portal UJPnet,
  • Možno je masovno podpisovanje izdanih eRačunov v ODOSu, pred pošiljanjem,
  • Nastavitev privzetega načina pošiljanja eRačunov za vsakega poslovnega partnerja,
  • Izmenjava eRačunov tudi v tuja omrežja.
Mnenja zadovoljnih uporabnikov
občina Poljčane
Anita Gajšek
občina Radenci
Marjeta Lončar
občina Prevalje
Lucija Širnik
Želite izvedeti več?

Zakaj izbrati izmenjavo eRačunov in komu je namenjeno?

Želite izvedeti več?

Kaj je eRačun - elektronski račun?

Želite izvedeti več?

Kaj so storitve BizBox, portal UJPnet in bankart?

Stopite v stik z nami
Imate vprašanja? Stopite v stik z nami!
Tukaj smo, da vam pomagamo najti najboljšo rešitev za vas.
Ostanite obveščeni
Naše znanje delimo z vami. Razkrivamo naše izkušnje in preverjene prakse s področja digitalizacije poslovanja. Prijavite se na e-novice in prejemajte najnovejše informacije neposredno v vaš poštni predal.
  • Enostaven dostop do pomembnih informacij
  • Aktualne novosti in strokovni nasveti o digitalizaciji poslovanja
  • Dobre prakse s področja digitalizacije
  • Vabila na webinarje in dogodke
Prijavite se na e-novice
Strinjanje s pogoji*
Ste pripravljeni narediti korak k bolj učinkovitemu poslovanju?
Skupaj z nami boste uspešnejši!
Podpora uporabnikom

Telefon: 03 898 37 92
Email: podpora@pia.si
support@pia.si
Podpora na daljavo:

Kliknite

in pokličite.

Prodaja

Telefon: 03 898 37 90
Email: prodaja@pia.si

Splošne informacije

Telefon: 03 898 37 90
Email: info@pia.si
Naslov: Prešernova cesta 9b,
3320 Velenje

ID za DDV: SI98879367
Matična št.: 5511640000
TRR: SI56 3300 0001 0930 533 pri Addiko bank d.d.

Pooblaščena oseba za
varstvo osebnih podatkov

Email: dpo@pia.si

Logotip ODOS – sistem za upravljanje dokumentov in procesov. Logotip vsebuje stiliziran rumen krog s spiralno zvitim dokumentom ter besedilo 'ODOS' v moderni tipografiji, skupaj s sloganom 'Sistem za upravljanje dokumentov in procesov'.
logo Pia informacijski sistemi in storitve logo - Moder krog, ki ima rumeno brobo, znotraj kroga je znak za matematični PI v beli barvi. Na densti strani spodaj na drugem kraku znaka PI je znak @.
Prijava na e-novice

Prejmite najnovejše informacije s področja digitalizacije poslovanja.

Strinjanje s pogoji*
O nas

Smo eno vodilnih podjetij na
področju razvoja informacijskih
sistemov ter rešitev za učinkovito
digitalizacijo poslovanja.

Galerija
Naši produkti

Sodelujemo pri razvoju produktov, ki rešujejo težave digitalizacije podjetij in javnopravnih ustanov, izboljšujejo digitalne kompetence na ravni države, omogočajo delovanje subvencioniranega javnega prometa v Sloveniji in drugo.

Naši produkti
Družbena omrežja

Copyrights © 2024 ALL Right Reserved by Mighty Agency

Podpora na daljavo

Kliknite na spodnjo ikono Prenesite PIA pomoč in zaženite program, nato pokličite 03 898 37 92.