...
Podpora uporabnikom

ODOS za podjetja

ODOS je preverjen sistem za optimizacijo in digitalizacijo poslovanja, ki omogoča, da lahko vaše poslovanje postane povsem digitalno. Kontaktirajte nas! Z veseljem vam bomo pomagali pri digitalizaciji vašega poslovanja.
Modularen

Modularna zasnova omogoča digitalizacijo različnih poslovnih procesov z enim sistemom.

Povezljiv

Povezovanje ODOSa z drugimi sistemi omogoča hitrejšo izmenjavo podatkov in odločanje.

Zakonsko skladen in certificiran

Sistem ODOS je skladen z vso potrebno zakonodajo in predpisi ter certificiran pri Arhivu RS.

Moduli sistema ODOS

ODOS je eden redkih informacijskih sistemov na slovenskem trgu, ki ponuja tako širok nabor modulov in povezav z zalednimi sistemi, kar vam zagotavlja, da imate vse podatke in dokumente dosegljive na enem mestu, kar olajša vaše delo, nadzor in odločanje.

Prednosti ODOSa za podjetja

  • Modularna zasnova ODOSa omogoča digitalizacijo različnih poslovnih procesov in enostavno nadgradnjo sistema. Optimizacija in avtomatizacija poslovnih procesov pospeši delo, zmanjša napake in poveča preglednost.
  • Vsi podatki so zbrani na enem mestu, hitro dostopni in pregledno urejeni, kar olajša delo, nadzor in odločanje.
  • Sistem je skladen z zakonodajo in certificiran pri Arhivu RS. Zagotavlja sledljivost in visoko varnost podatkov.
  • Integracija ODOSa z drugimi sistemi omogoča hitrejšo izmenjavo podatkov.
  • ODOS je v celoti produkt lastnega razvoja in kot tak prilagodljiv različnim potrebam uporabnikov.
  • ODOS omogoča delo na daljavo ter hiter in varen dostop do podatkov tudi preko mobilnih naprav, kar povečuje učinkovitost in fleksibilnost.
  • Utečen postopek implementacije in strokovno izvedeno izobraževanje uporabnikov omogočata enostaven prehod na nov sistem.
  • Uporabnikom je na voljo odzivna in strokovna podpora, ki jo še posebej pohvalijo.

Izkoristite priložnost in izboljšajte svoje poslovanje!

Preverite, kako vam lahko pomagamo rasti. Pošljite nam povpraševanje še danes! Hitro in enostavno.

Kaj vam ODOS ponuja?

ODOS je eden izmed najbolj preverjenih in funkcionalno bogatih informacijskih sistemov za digitalizacijo v Sloveniji. ODOS je več kot dokumentni sistem, je sistem za upravljanje dokumentov in procesov ter sistem za optimizacijo in digitalizacijo poslovanja. Je rešitev za zajem, distribucijo, obdelavo, elektronsko podpisovanje in hrambo dokumentov. Omogoča elektronsko izvajanje večine procesov v organizaciji in s tem brezpapirno poslovanje. Primeren je za vse vrste organizacij, ne glede na njihovo velikost. 

Na voljo je več kot 10 modulov sistema ODOS, ki pokrivajo vsa področja poslovanja. V kolikor si sodobnega in digitaliziranega poslovanja želite tudi vi, vas vabimo, da nas kontaktirate.

Zadovoljni uporabniki so naša največja motivacija

Zadovoljni naročniki so že več kot tri desetletja naša največja nagrada. Preberite, kaj pravijo o svojih izkušnjah z nami in našim sistemom.
ODOS je enostaven za upravljanje, kompleksen pa kakor si ga narediš.
Premogovnik Velenje
Peter Hudournik
PLANINSKA ZVEZA SLOVENIJE
Matjaž Šerkezi
ZAVOD RS ZA VARSTVO NARAVE
Teo Hrvoje Oršanič
CMEPIUS
Majda Miklavčič

Odločite se za informacijski sistem, ki ga uporabniki zelo pohvalijo. Izberite ODOS in preizkusite odlično rešitev in podporo!

Gostovanje v oblaku ali
namestitev na vaš strežnik?

Gostovanje v oblaku

Večina naročnikov izbere gostovanje v ODOS.Oblaku, saj tako nimajo skrbi in stroškov, povezanih z vzdrževanjem lastnih strežnikov.  Zagotovljena je visoka varnost podatkov in skrb za redne varnostne kopije.

PRIPOROČAMO
ALI
Strežnik naročnika

Namestitev sistema na lasten strežnik vključuje postavitev in vzdrževanje lastnega fizičnega strežnika naročnika. To zahteva od naročnika upravljanje in vzdrževanje strežnika ter izvajanje rednih varnostnih kopij.

Kako poteka implementacija?

Naročniki vedno znova pohvalijo naš utečen postopek implementacije sistema, ki naročniku omogoča enostaven prehod na nov sistem, nam kot izvajalcu, pa hitro in strokovno implementacijo sistema.

Vse se seveda začne s povpraševanjem, ko spoznamo potencialnega naročnika in njegova pričakovanja. Dogovorimo se za predstavitev sistema, na kateri je priporočljivo, da so prisotni vsi odločevalci in tisti, ki bodo z uporabo sistema najbolj povezani, saj s tem pridobijo vse informacije o novem sistemu iz prve roke.

Na podlagi zahtev naročnika, pripravimo ponudbo, v kateri so navedene tudi funkcionalnosti, ki so predmet ponudbe.
V primeru bolj kompleksnih zahtev (napredni moduli, kot npr. Nabava, Potni nalogi, Pogodbe; povezave z drugimi sistemi ali rešitve po meri) se izvede popis stanja oz. popis procesov in specifik, da lažje uskladimo zahteve, opredelimo način in čas izvedbe ter potrebne nastavitve. Vse te informacije so potrebne tudi za pripravo končne ponudbe in Poslovnika projekta.

Po prejemu naročila, pripravimo načrt implementacije, določimo roke in izvajalce. Projektni vodja in implementator na naši strani skrbita, da komunikacija z naročnikom poteka nemoteno.
Na strani naročnika določimo skrbnika sistema, s katerim uskladimo vse podrobnosti.
Pogosto je del implementacije tudi uvoz zadev in dokumentov iz predhodnega sistema, kar naročniku omogoči nemoteno nadaljevanje dela in dostop do obstoječih zadev in dokumentov v novem sistemu.

Postopek implementacije izvede služba za implementacije, ki po potrebi sodeluje tudi z modulnim vodjem in poskrbi, da postopek implementacije poteka strokovno, tekoče in v okviru zastavljenih rokov.
Najprej je potrebno pridobiti vse potrebne podatke za nastavitev ustreznih pravic, ureditev delotokov, elektronskega podpisovanja, predlog dokumentov ipd. V ta namen skrbniku na strani naročnika pošljemo nekaj zahtevkov za pridobitev vseh podatkov. Izmenjava podatkov poteka po varni poti, zaščitena z geslom. Po pridobitvi vseh podatkov, se izvede celoten postopek implementacije sistema ODOS, ustreznih modulov ter morebitnih dodelav ali povezav z drugimi sistemi. V tem postopku implementator sodeluje tako s skrbnikom na naročnikovi strani kot tudi z njihovo službo za informatiko.

Po izvedeni implementaciji poskrbimo za natančno in strokovno testiranje vseh funkcionalnosti.
Ko je sistem pripravljen za prevzem, se z naročnikom dogovorimo za izobraževanje uporabnikov. Po dogovoru z naročnikom izobraževanje izvedemo na daljavo (Zoom, Teamsi, AnyDesk ipd.) ali na lokaciji naročnika. Izobraževanje se prilagodi glede na izbrane module in potrebe naročnika. Za tajništva in ostale uporabnike izvedemo ločeni izobraževanji. Uporabnikom so v sistemu ODOS za pomoč na voljo tudi številna navodila in video vodiči.
Z naročnikom podpišemo tudi pogodbo o uporabi sistema.

Ko sistem preide v fazo uporabe, skrbimo za redne zakonodajne in tehnološke posodobitve. Uporabnike o novostih v sistemu ODOS redno obveščamo tako preko sistema kot po elektronski poti.
Naša služba podpore uporabnikom pa poskrbi za odzivno, strokovno in prijazno pomoč uporabnikom, če jo ti potrebujejo. Uporabnikom je pomoč na voljo preko telefona, elektronske pošte in preko oddaljene povezave. Vsak dan posebej nas še dodatno motivirajo vse pohvale uporabnikov, ki jih dobimo tako glede naše ažurne podpore uporabnikom kot tudi glede samega sistema.
Naročnik se lahko tudi potem, ko sistem že uporablja, kadarkoli odloči za morebitno nadgradnjo sistema še z drugimi moduli in funkcionalnostmi sistema ODOS, spremembo števila uporabnikov ali zakupljenih ur podpore uporabnikom.
Trud za zadovoljstvo uporabnikov sistema ODOS je v središču našega dela.
Začetek sodelovanja

Naročniki vedno znova pohvalijo naš utečen postopek implementacije sistema, ki naročniku omogoča enostaven prehod na nov sistem, nam kot izvajalcu, pa hitro in strokovno implementacijo sistema.

Vse se seveda začne s povpraševanjem, ko spoznamo potencialnega naročnika in njegova pričakovanja. Dogovorimo se za predstavitev sistema, na kateri je priporočljivo, da so prisotni vsi odločevalci in tisti, ki bodo z uporabo sistema najbolj povezani, saj s tem pridobijo vse informacije o novem sistemu iz prve roke.

Analiza in priprava ponudbe

Na podlagi zahtev naročnika, pripravimo ponudbo, v kateri so navedene tudi funkcionalnosti, ki so predmet ponudbe.

V primeru bolj kompleksnih zahtev (napredni moduli, kot npr. Nabava, Potni nalogi, Pogodbe;  povezave z drugimi sistemi ali rešitve po meri) se izvede popis stanja oz. popis procesov in specifik, da lažje uskladimo zahteve, opredelimo način in čas izvedbe ter potrebne nastavitve. Vse te informacije so potrebne tudi za pripravo končne ponudbe in Poslovnika projekta.

Načrtovanje in priprava na implementacijo sistema ODOS

Po prejemu naročila, pripravimo načrt implementacije, določimo roke in izvajalce. Projektni vodja in implementator na naši strani skrbita, da komunikacija z naročnikom poteka nemoteno. 

Na strani naročnika določimo skrbnika sistema, s katerim uskladimo vse podrobnosti. 

Pogosto je del implementacije tudi uvoz zadev in dokumentov iz predhodnega sistema, kar naročniku omogoči nemoteno nadaljevanje dela in dostop do obstoječih zadev in dokumentov v novem sistemu.

Izvedba implementacije sistema ODOS

Postopek implementacije izvede služba za implementacije, ki po potrebi sodeluje tudi z modulnim vodjem in poskrbi, da postopek implementacije poteka strokovno, tekoče in v okviru zastavljenih rokov. Najprej je potrebno pridobiti vse potrebne podatke za nastavitev ustreznih pravic, ureditev delotokov, elektronskega podpisovanja, predlog dokumentov ipd. V ta namen skrbniku na strani naročnika pošljemo nekaj zahtevkov za pridobitev vseh podatkov. Izmenjava podatkov poteka po varni poti, zaščitena z geslom. Po pridobitvi vseh podatkov, se izvede celoten postopek implementacije sistema ODOS, ustreznih modulov ter morebitnih dodelav ali povezav z drugimi sistemi. V tem postopku implementator sodeluje tako s skrbnikom na naročnikovi strani kot tudi z njihovo službo za informatiko.

Testiranje in izobraževanje uporabnikov

Po izvedeni implementaciji poskrbimo za natančno in strokovno testiranje vseh funkcionalnosti.

Ko je sistem pripravljen za prevzem, se z naročnikom dogovorimo za izobraževanje uporabnikov. Po dogovoru z naročnikom izobraževanje izvedemo na daljavo  (Zoom, Teamsi, AnyDesk ipd.) ali na lokaciji naročnika. Izobraževanje se prilagodi glede na izbrane module in potrebe naročnika. Za tajništva in ostale uporabnike izvedemo ločeni izobraževanji. Uporabnikom so v sistemu ODOS za pomoč na voljo tudi številna navodila in video vodiči. Z naročnikom podpišemo tudi pogodbo o uporabi sistema.

Skrb za naročnika po zaključeni implementaciji

Ko sistem preide v fazo uporabe, skrbimo za redne zakonodajne in tehnološke posodobitve. Uporabnike o novostih v sistemu ODOS redno obveščamo tako preko sistema kot po elektronski poti. Naša služba podpore uporabnikom pa poskrbi za odzivno, strokovno in prijazno pomoč uporabnikom, če jo ti potrebujejo. Uporabnikom je pomoč na voljo preko telefona, elektronske pošte in preko oddaljene povezave. Vsak dan posebej nas še dodatno motivirajo vse pohvale uporabnikov, ki jih dobimo tako glede naše ažurne podpore uporabnikom kot tudi glede samega sistema. 

Naročnik se lahko tudi potem, ko sistem že uporablja, kadarkoli odloči za morebitno nadgradnjo sistema še z drugimi moduli in funkcionalnostmi sistema ODOS, spremembo števila uporabnikov ali zakupljenih ur podpore uporabnikom.

Trud za zadovoljstvo uporabnikov sistema ODOS je v središču našega dela.

Ostanite obveščeni

Naše znanje delimo z vami. Razkrivamo naše izkušnje in preverjene prakse s področja digitalizacije poslovanja. Prijavite se na e-novice in prejemajte najnovejše informacije neposredno v vaš poštni predal.
  • Enostaven dostop do pomembnih informacij
  • Aktualne novosti in strokovni nasveti o digitalizaciji poslovanja
  • Dobre prakse s področja digitalizacije
  • Vabila na webinarje in dogodke
Prijavite se na e-novice
Strinjanje s pogoji*

Prenesite si predstavitveni letak ODOS

Odkrijte, kako informacijski sistem ODOS izboljša vaše poslovanje! Prenesite naš predstavitveni letak in spoznajte ključne prednosti ter rešitve, ki vam jih ponujamo.
Strinjanje s pogoji*

Z oddajo podatkov soglašate, da vam do preklica na navedeni e-naslov pošiljamo koristne nasvete in vabila na dogodke o digitalizaciji poslovanja. Od obvestil se lahko kadarkoli odjavite. Vaše podatke bomo obdelovali skrbno in v skladu z zakonodajo.

Ste pripravljeni narediti korak k bolj učinkovitemu poslovanju?
Skupaj z nami boste uspešnejši!
Podpora uporabnikom

Telefon: 03 898 37 92
Email: podpora@pia.si
support@pia.si
Podpora na daljavo:

Kliknite

in pokličite.

Prodaja

Telefon: 03 898 37 90
Email: prodaja@pia.si

Splošne informacije

Telefon: 03 898 37 90
Email: info@pia.si
Naslov: Prešernova cesta 9b,
3320 Velenje

ID za DDV: SI98879367
Matična št.: 5511640000
TRR: SI56 3300 0001 0930 533 pri Addiko bank d.d.

Pooblaščena oseba za
varstvo osebnih podatkov

Email: dpo@pia.si

Prijava na e-novice

Prejmite najnovejše informacije s področja digitalizacije poslovanja.

Strinjanje s pogoji*
O nas

Smo eno vodilnih podjetij na
področju razvoja informacijskih
sistemov ter rešitev za učinkovito
digitalizacijo poslovanja.

Galerija
Naši produkti

Sodelujemo pri razvoju produktov, ki rešujejo težave digitalizacije podjetij in javnopravnih ustanov, izboljšujejo digitalne kompetence na ravni države, omogočajo delovanje subvencioniranega javnega prometa v Sloveniji in drugo.

Naši produkti
Družbena omrežja

Copyrights © 2024 ALL Right Reserved by Mighty Agency

Podpora na daljavo

Kliknite na spodnjo ikono Prenesite PIA pomoč in zaženite program, nato pokličite 03 898 37 92.