Izberite najboljše. Izberite ODOS.
ODOS je preverjen sistem za optimizacijo in digitalizacijo poslovanja, ki omogoča, da lahko vaše poslovanje postane povsem digitalno.
Moduli
Sistem ODOS smo razvili modularno, kar omogoča naročnikom najem in plačilo zgolj tistih modulov, ki jih resnično potrebuje. S tem smo ohranili uporabnost sistema in hkrati finančno dosegljivost organizacijam vseh velikosti.
Zakaj ODOS za podjetja?
ODOS je eden izmed najbolj učinkovitih ter naprednih sistemov za enostavno digitalizacijo poslovanja v Sloveniji. Smo podjetje, ki mu lahko zaupate. Nenehno vlagamo v razvoj produktov ter usposabljanje ekipe.
Dobri odnosi so pri nas v ospredju. Poleg odličnega informacijskega sistema, po katerem smo znani, menimo, da je ena izmed naših glavnih prednosti naš dober odnos do naročnikov.
30+ let obstoja
Že več kot 30 let se razvijamo in rastemo na trdnih temeljih znanja in izkušenj.
30+ let obstoja
Že več kot 30 let se razvijamo in rastemo na trdnih temeljih znanja in izkušenj.
21 strokovnih sodelavcev
21 strokovnih sodelavcev
Naša vrhunska ekipa skrbi za razvoj in vzdrževanje programske opreme ter odlično podporo uporabnikom, s hitrim reševanjem zahtevkov in s strokovnimi pojasnili na vaša vprašanja.Občine, javne ustanove, podjetja
ODOS uporablja že več kot polovica vseh občin v Sloveniji ter ogromno drugih javnih ustanov kot tudi podjetij. Smo podjetje, ki dokazano uspešno sodeluje tako z javnim kot zasebnim sektorjem. Z uveljavljenimi in inovativnimi rešitvami smo zvest in strokoven partner. Z nami poslujete digitalizirano in optimizirano.
Občine, javne ustanove, podjetja
ODOS uporablja že več kot polovica vseh občin v Sloveniji ter ogromno drugih javnih ustanov kot tudi podjetij. Smo podjetje, ki dokazano uspešno sodeluje tako z javnim kot zasebnim sektorjem. Z uveljavljenimi in inovativnimi rešitvami smo zvest in strokoven partner. Z nami poslujete digitalizirano in optimizirano.
Kaj vam ODOS ponuja?
ODOS je eden izmed najbolj preverjenih in funkcionalno bogatih poslovnih sistemov za digitalizacijo v Sloveniji.
ODOS je več kot dokumentni sistem, je sistem za upravljanje dokumentov in procesov ter sistem za optimizacijo in digitalizacijo poslovanja. Je rešitev za zajem, distribucijo, obdelavo, elektronsko podpisovanje in hrambo dokumentov.
Omogoča elektronsko izvajanje vseh procesov v organizaciji in s tem brezpapirno poslovanje. Primeren je za vse vrste organizacij, ne glede na njihovo velikost.
Na voljo je več kot 10 modulov sistema ODOS, ki pokrivajo vsa področja poslovanja. V kolikor si sodobnega in digitaliziranega poslovanja želite tudi vi, vas vabimo, da nas kontaktirate.
Zadovoljni uporabniki so naša največja motivacija
S podjetjem PIA d.o.o. sodelujemo že več kot deset let. V kolikor sem imela probleme pri vsakodnevnem izvajanju dela preko programa ODOS, so mi takoj priskočili na pomoč. Problem so rešili v kratkem časovnem obdobju. Prav tako sem bila prisotna na nekaj konferencah, s katerimi sem pridobila nove informacije, katere sem uvedla tudi pri svojem delu. Z uporabo ODOSa hitreje najdem podatke, kakor tudi želeno dokumentacijo. S tem sistemom mi je tudi olajšano delo. Trenutno ga uporabljamo za evidentiranje vhodne in izhodne pošte.
Sodelovanje s podjetjem PIA je dobro. Podpora uporabnikom je zelo odzivna, na pobude in želje strank se zelo dobro odzivajo, ažurno iščejo rešitve, sledijo zakonodaji in sistem sproti prilagajajo ter nas o novostih sproti obveščajo. Video vodiči uporabniku omogočajo lažje delo s sistemom. Sistem ODOS omogoča pregledno poslovanje, podatke se da hitro najti. Modul Upravno poslovanje je uporaben in pregleden, modul Vhodno izhodna pošta pa omogoča, da je vse pripravljeno za oddajo na pošto.
S podjetjem PIA smo zelo zadovoljni, podpora je hitra, vedno so pripravljeni pomagati. Sistem ODOS je delo olajšal v vseh pogledih. Elektronsko podpisovanje in vročanje bo delo še bolj olajšalo. Z moduloma Upravno poslovanje in Vhodno izhodna pošta sem zadovoljna, se pa tu in tam najde kakšen problem, ampak ga z njihovo pomočjo hitro odpravimo.
Sodelovanje s podjetjem PIA mi je v veselje, saj so hitro odzivni in vedno priskočijo na pomoč, ko se pojavi težava. Sistem ODOS omogoča, da lahko sam poiščeš odgovor za dilemo v navodilih in video vsebinah. Vse je takoj pri roki. Modul Vhodno izhodna pošta omogoča enostavno pripravo dokumenta in avtomatsko razvrščanje. S tem prihraniš veliko časa.
Z zaposlenimi v podjetju PIA imam pozitiven odnos, za vsako vprašanje dobim pravočasen odgovor in pomoč pri uporabi njihovih storitev. Sistem ODOS je pregleden, prav tako so pregledni moduli Vhodno izhodna pošta, Naročilnice in Potrjevanje prejetih računov.
Zaposleni v podjetju PIA so prijazni, hitri, ustrežljivi, zabavni, upoštevajo tudi naša mnenja in predloge, skratka zelo fajn! ODOS nam je olajšal delo, saj je pregleden in v njem hitro najdemo podatke. Tudi elektronsko poslovanje je hitro in pregledno. Uporabljamo modul Vhodno izhodna pošta, ki poteka nemoteno.
Sodelovanje s podjetjem PIA d.o.o. ocenjujem kot odlično, saj že od samega začetka zelo dobro sodelujemo. Njihova podpora je vedno hitra in učinkovita. Njihove ODOS konference in webinarji so dobro organizirani in zanimivi ter poučni za uporabnike. Knjiženje dokumentov v ODOS, zlasti elektronske pošte poteka hitro in poslovanje - evidenca dokumentov je preglednejša. Modula Upravno poslovanje in Vhodno izhodna pošta sta uporabna in super.
S podjetjem PIA poslujemo že nekaj let in kadar se pojavijo težave, jih v podjetju razrešijo. Sistem ODOS je pregleden.
S sistemom ODOS smo zadovoljni. Trenutno smo še v fazi uvajanja in zaenkrat lahko povemo, da nam bo delo v ODOSu olajšalo poslovanje. Modula Upravno poslovanje in Vhodno izhodna pošta sta priročna in uporabna.
Predvsem sem zadovoljna z njihovo odzivnostjo pri reševanju kakršnih koli težav. Glede dela glavne pisarne vam lahko odgovorim, da je sistem ODOS pohitril in olajšal moje delo, podatke hitreje najdem in tudi njihova skrb za zakonodajo mi daje občutek, da je naše poslovanje pravilno in da nismo v prekršku. Moduli Upravno poslovanje, Vhodno izhodna pošta in Odsotnosti so v skladu z zakonodajo, uporabni in pregledni.
Sodelovanje s podjetjem PIA je na visokem nivoju, podpora uporabnikom je zelo kvalitetna in ustrežljiva, konference so kvalitetne. Sistem ODOS mi je v nekaterih korakih olajšal delo. Uporabljamo ga že od leta 2016.
Podjetje PIA nudi strokovno in hitro pomoč v vsaki situaciji. Zaposleni v podjetju PIA so zelo odzivni. Sistem ODOS pospeši delo. Povezave z drugim aplikacijami so zagotovo na mestu in možnost še bolj olajšati delo. Modul Vhodno izhodna pošta deluje OK. Upamo na čimprejšnjo povezljivost z Gradom znotraj naše organizacije, da se ne podvaja delo s pogodbami in finančnim delom.
S podjetjem PIA, d.o.o. sodelujemo že od leta 2007. V vsem času nam zagotavljajo odlično storitev, sledijo trendom in zakonodaji. Sodelujemo odlično, podpora s strani ODOSa je hitra in zanesljiva. Zagotovo je ODOS za nas odlično podporno okolje za upravljanje z dokumenti, saj olajša delo, poslovanje pa naredi preglednejše. Modul Upravno poslovanje je za občine prava rešitev, saj zagotavlja zakonsko skladno okolje za upravljanje z dokumentacijo.
Sodelovanje s podjetjem PIA, d.o.o. je odlično. Vsi zaposleni so prijazni in ustrežljivi. Odzivni čas zaposlenih je zelooo hiter. Program ODOS nam je olajšal in pohitril delo. Podatke najdemo hitro in samo poslovanje je preko tega postalo preglednejše. Modul Upravno poslovanje za občine je super, prav tako modul Vhodno izhodna pošta, ki nudi ogromno možnosti za razbremenitev glavne pisarne.
Sodelovanje s podjetjem PIA je korektno, odzivnost zaposlenih je hitra in dosledna, prav tako so dosegljivi za vsa vprašanja glede delovanja ODOS-a. Sistem ODOS je olajšal naše delo, delo je preglednejše in enostavnejše. Vse podatke in dokumente imamo na enem mestu, nemudoma lahko poiščemo dokument, ki ga potrebujemo. Modula Upravno poslovanje in Vhodno izhodna pošta sta hitra in enostavna za uporabo.
Sodelovanje s podjetjem PIA je dobro, podpora je hitra in ažurna. ODOS mi olajša delo, saj hitro najdem podatke pri iskanju. Modul Vhodno izhodna pošta je dobro. Pohvale vredno. Vzpostavljeno imamo povezava Grad - skeniranje dokumentov, ki deluje super.
S storitvijo podjetja PIA d.o.o. smo izredno zadovoljni. Zaposleni v podjetju so nam na razpolago vedno, kadar potrebujemo pomoč oziroma podporo glede storitev. Dela so opravljena ažurno in strokovno. Zadovoljni smo tudi z izvedenimi izobraževanji glede raznih posodobitev. Sistem ODOS je enostaven in pregleden, prav tako sta enostavna in pregledna modula Upravno poslovanje in Vhodno izhodna pošta.
Sodelovanje s podjetjem Pia d. o. o. je odlično. Podpora uporabnikom je zelo hitra. ODOS je vsekakor nepogrešljiv pri mojem delu. Brez njega si sploh ne predstavljam dela na občini.
Zaposleni v podjetju PIA so hitri, odzivni in vedno na razpolago. Uporaba sistema ODOS je enostavna in uporabna. Delo je olajšano in poslovanje preglednejše. Uporabljamo modul Upravno poslovanje, ki je priročen in enostaven za uporabo.
Podjetje PIA je hitro odzivno, reševanje morebitnih težav je takojšnje in učinkovito. Sistem ODOS je pregledna aplikacija, v kateri hitro najdem podatke. Delo z njim je enostavno in hitrejše. Modul Upravno poslovanje nam omogoča, da je poslovanje pregledno, enostavno in hitrejše. Ne prestavljam si več, da ne bi uporabljali ODOS sistema.
Sodelovanje s podjetjem je super. Sistem ODOS je zelo pregleden, prav tako so pregledni moduli Upravno poslovanje, Vhodno izhodna pošta in Pogodbe, ki jih uporabljamo.
Sodelovanje s podjetjem PIA je dobro. Sistem ODOS omogoča, da je poslovanje preglednejše, elektronsko podpisovanje je ok. Moduli Upravno poslovanje, Odsotnosti in Potrjevanje prejetih računov omogočajo hitro iskanje, evidentiranje in da je vse na enem mestu.
S podjetjem PIA d. o. o. smo zelo zadovoljni. ODOS dela dobro, hitro in zanesljivo. Zelo redko pride do težav v delovanju. V teh primerih pa bi predvsem pohvalila odzivnost in prijaznost sodelavcev za podporo uporabnikom. Z uvedbo sistema ODOS je iskanje dokumentov bistveno lažje, arhiv je preglednejši. Pred kratkim smo uvedli tudi elektronsko podpisovanje. Modula Upravno poslovanje Vhodno izhodna pošta delujeta enostavno, dobro, pregledno, učinkovito in sistematično.
Povezljivost ODOSa z drugimi sistemi
Ker želimo uporabnikom sistema ODOS kar najbolj olajšati delo, ODOS povezujemo tudi z drugimi sistemi in aplikacijami v organizaciji. Izvedenih imamo že veliko povezav, vedno pa smo odprti tudi za nova povezovanja.
Prav povezljivost sistema ODOS z drugimi sistemi in aplikacijami je njegova velika prednost, saj tako omogoča delo in izmenjavo podatkov preko enotne vstopne točke, ki jo predstavlja ODOS. S tem omogoča, da imajo uporabniki, v enem sistemu, dostop do vsega, kar se nanaša na njihovo delo, s čimer zagotovi tudi visoko stopnjo preglednosti in zanesljivosti.
Prijava na e-novice
Nekajkrat na mesec vam bomo poslali kratke in poučne e-maile. Preverjene novice iz sveta informatike, digitalizacije ter informacijskih rešitev.
Certifikat Arhiva RS
ODOS je certificiran kot informacijski sistem za upravljanje dokumentov in procesov funkcionalnega tipa FT4 (za podporo postopku upravljanja gradiva v digitalni obliki) in z dodatno funkcionalnostjo DF3 (za podporo elektronski pošti in elektronskemu podpisu).
Navedene funkcionalnosti vključujejo tudi zahteve FT1, FT2, FT3 in FT5 ter dodatne funkcionalnosti DF1 in DF2.