...
Podpora uporabnikom
MODUL ODOS

Potni nalogi

Modul ODOS.Potni nalogi olajša vodenje nalogov za službena potovanja, obračun stroškov službenih poti in upravljanje voznega parka službenih vozil. 

Zakaj izbrati ODOS.Potni nalogi?

Grafična ikona avtomobila, obrobljena z modro barvo. Prikazan je sprednji del vozila, vključno z dvema gumama, odbijačem, havbo z dvema krožnima žarometoma in sprednjim ogledalom. Ikona simbolizira evidenco službenih poti in potne naloge.
Pregledna evidenca službenih poti

Omogoča pregledno in natančno evidenco potnih nalogov ter s tem povezanih službenih odsotnosti in stroškov. Nudi pripravo navadnih potnih nalogov, potnih nalogov za sopotnike in več-relacijskih potnih nalogov. V primeru službenih vozil pa omogoča tudi večdnevne potne naloge, vodenje voznega parka in vodenje knjige kilometrov za vsak avtomobil voznega parka.

Ikona ima obrobo modre barve, prikazuje zaslon pisalom nad njim, kar ponazarja digitalno poslovanje, upravljanje dokumentov in obveščanje v informacijskem sistemu ODOS.
Enostavni vnosi in obveščanje

Vnosi so hitri in enostavni, tudi s pomočjo obstoječih šifrantov. Elektronsko potrjevanje poteka skladno z vašimi poslovnimi pravili. Zaposleni so o odobreni službeni poti obveščeni preko elektronske pošte in v sistemu. Spremljanje službenih poti preko preglednega koledarja nudi lažje planiranje dela glede na razpoložljivost zaposlenih.

Ikona prikazuje abakus, ki je obrobljen z modro črto. Abakus ima pravokotno obliko s polkrožnimi zaključki na vrhu dveh navpičnih stranic. V notranjosti so tri vodoravne palice, na katerih so razporejene modre krogle različnih velikosti. Spodaj je razširjena podlaga, ki daje vtis, da abakus stoji na površini. Ikona simbolizira obračun stroškov, finančno načrtovanje ali upravljanje podatkov v informacijskem sistemu ODOS.
Obračun stroškov

Modul ODOS.Potni nalogi omogoča obračun stroškov službenih poti s samodejnimi izračuni kilometrin in dnevnic (domačih in tujih) ter drugih stroškov (kot so: hoteli, parkirnine ipd.), omogočeno pa je tudi izplačilo akontacij. V kolikor uporabljate tudi modul ODOS.Odsotnosti, je v sistemu navzkrižna kontrola, da se službene poti in druge odsotnosti ne prekrivajo.

Ikona za izvoz plačil potnih nalogov – modra obroba denarja z znakom za evro v sredini
Izvoz izplačil za banko in eDavke
Ikona za različne module informacijskega sistema ODOS – tarča s tremi krogi, ki so eden znotraj drugega, in puščico sumerjeno v srednji in najmanjši krog.. Puščica je dolga ravna črta z dvema majhnima črticama na zgornjem delu. Ikona ponazarja module za upravljanje potnih nalogov, dolgoročne eHrambe in izobraževanja.
Vozni park in rezervacija službenih vozil

Modul lahko nadgradite tudi z možnostjo vodenja voznega parka službenih vozil, njihovo rezervacijo in vodenjem knjige kilometrov.

Ikona za modul potni nalogi v informacijskem sistemu ODOS – ura z modro obrobo. Dolgi kazalec je med četrto in peto črtico na desni strani (med 20 in 25 minutami), kratki kazalec pa kaže na 12. Ikona ponazarja povezavo s sistemom za beleženje delovnega časa.
Povezava s sistemom za beleženje delovnega časa

V povezavi s sistemom za registracijo delovnega časa je poskrbljeno tudi za poenotenje in izmenjavo podatkov med sistemoma, kar odpravi podvojene vnose in prihrani čas. S tem je zagotovljena tudi ustrezna kakovost podatkov, ki služijo kot osnova za obračun plač. Kontrolna povezava z modulom Odsotnosti poskrbi, da se potni nalogi in druge odsotnosti ne prekrivajo.

Funkcionalnosti, ki poenostavijo vaše delo
Osnovni paket
  • Kreiranje potnih nalogov za voznika in sopotnike za Slovenijo in tujino,
  • Izračun predvidenih stroškov poti,
  • Elektronska odobritev potovanja,
  • Možnost obračuna in izplačila akontacij,
  • Obračun službene poti - izračun trajanja odsotnosti, dnevnic, kilometrin, upoštevanje izplačanih akontacij, preračun tujih valut, dodajanje drugih stroškov in izračun končnega zneska izplačila,
  • Elektronska potrditev in odobritev izplačila,
  • Prikaz na koledarju po mesecih ali po zaposlenih,
  • Možnost povezovanje zadev na obrazcu z drugimi moduli, če jih naročnik uporablja.
Napredni paket
dodatno nudimo še:
  • Kreiranje obdobnih potnih nalogov za službena vozila,
  • Izračun kilometrine in prikaz poti po Google Maps,
  • Izvoz izplačila v datoteko SEPA za banko,
  • Izvoz poročila o izplačilih za eDavke (XML),
  • Izvoz podatkov (xls) za uvoz v finančno aplikacijo,
  • Vodenje voznega parka, knjige kilometrov in rezervacija službenih vozil,
  • Možnost povezave s sistemom za registracijo delovnega časa.
Mnenja zadovoljnih uporabnikov
Mestna občina Velenje
Ksenija Dren
Dom starejših občanov Krško
Klavdija Gornik
občina Slovenske Konjice
Katja Vipotnik
Občina Črnomelj
Nika Ambrožič
Javni zavod Krajinski Park Kolpa
Tončka Jankovič Adlešiči
Želite izvedeti več?

Kaj so potni nalogi?

Želite izvedeti več?

Zakaj potrebujemo potne naloge?

Želite izvedeti več?

Kaj mora vsebovati obrazec potnega naloga?

Želite izvedeti več?

Najpogostejše nepravilnosti in napake pri potnih nalogih

Stopite v stik z nami
Imate vprašanja? Stopite v stik z nami!
Tukaj smo, da vam pomagamo najti najboljšo rešitev za vas.
Ostanite obveščeni
Naše znanje delimo z vami. Razkrivamo naše izkušnje in preverjene prakse s področja digitalizacije poslovanja. Prijavite se na e-novice in prejemajte najnovejše informacije neposredno v vaš poštni predal.
  • Enostaven dostop do pomembnih informacij
  • Aktualne novosti in strokovni nasveti o digitalizaciji poslovanja
  • Dobre prakse s področja digitalizacije
  • Vabila na webinarje in dogodke
Prijavite se na e-novice
Strinjanje s pogoji*
Ste pripravljeni narediti korak k bolj učinkovitemu poslovanju?
Skupaj z nami boste uspešnejši!
Podpora uporabnikom

Telefon: 03 898 37 92
Email: podpora@pia.si
support@pia.si
Podpora na daljavo:

Kliknite

in pokličite.

Prodaja

Telefon: 03 898 37 90
Email: prodaja@pia.si

Splošne informacije

Telefon: 03 898 37 90
Email: info@pia.si
Naslov: Prešernova cesta 9b,
3320 Velenje

ID za DDV: SI98879367
Matična št.: 5511640000
TRR: SI56 3300 0001 0930 533 pri Addiko bank d.d.

Pooblaščena oseba za
varstvo osebnih podatkov

Email: dpo@pia.si

Logotip ODOS – sistem za upravljanje dokumentov in procesov. Logotip vsebuje stiliziran rumen krog s spiralno zvitim dokumentom ter besedilo 'ODOS' v moderni tipografiji, skupaj s sloganom 'Sistem za upravljanje dokumentov in procesov'.
logo Pia informacijski sistemi in storitve logo - Moder krog, ki ima rumeno brobo, znotraj kroga je znak za matematični PI v beli barvi. Na densti strani spodaj na drugem kraku znaka PI je znak @.
Prijava na e-novice

Prejmite najnovejše informacije s področja digitalizacije poslovanja.

Strinjanje s pogoji*
O nas

Smo eno vodilnih podjetij na
področju razvoja informacijskih
sistemov ter rešitev za učinkovito
digitalizacijo poslovanja.

Galerija
Naši produkti

Sodelujemo pri razvoju produktov, ki rešujejo težave digitalizacije podjetij in javnopravnih ustanov, izboljšujejo digitalne kompetence na ravni države, omogočajo delovanje subvencioniranega javnega prometa v Sloveniji in drugo.

Naši produkti
Družbena omrežja

Copyrights © 2024 ALL Right Reserved by Mighty Agency

Podpora na daljavo

Kliknite na spodnjo ikono Prenesite PIA pomoč in zaženite program, nato pokličite 03 898 37 92.