Modul ODOS.Potni nalogi olajša vodenje nalogov za službena potovanja, obračun stroškov službenih poti in upravljanje voznega parka službenih vozil.
Omogoča pregledno in natančno evidenco potnih nalogov ter s tem povezanih službenih odsotnosti in stroškov. Nudi pripravo navadnih potnih nalogov, potnih nalogov za sopotnike in več-relacijskih potnih nalogov. V primeru službenih vozil pa omogoča tudi večdnevne potne naloge, vodenje voznega parka in vodenje knjige kilometrov za vsak avtomobil voznega parka.
Vnosi so hitri in enostavni, tudi s pomočjo obstoječih šifrantov. Elektronsko potrjevanje poteka skladno z vašimi poslovnimi pravili. Zaposleni so o odobreni službeni poti obveščeni preko elektronske pošte in v sistemu. Spremljanje službenih poti preko preglednega koledarja nudi lažje planiranje dela glede na razpoložljivost zaposlenih.
Modul ODOS.Potni nalogi omogoča obračun stroškov službenih poti s samodejnimi izračuni kilometrin in dnevnic (domačih in tujih) ter drugih stroškov (kot so: hoteli, parkirnine, tudi Magna kartice ipd.), omogočeno pa je tudi izplačilo akontacij. V kolikor uporabljate tudi modul ODOS.Odsotnosti, je v sistemu navzkrižna kontrola, da se službene poti in druge odsotnosti ne prekrivajo.
Po opravljenem obračunu in odobritvi izplačila potnih nalogov, modul ODOS.Potni nalogi omogoča pripravo datoteke za uvoz izplačil v banko (SEPA xml) ter pripravo datoteke xml (REK-O) za uvoz poročila o izplačilih prejemkov v eDavkih. Nenazadnje je omogočen tudi izvoz podatkov o izplačilih za knjigovodsko obdelavo potnih stroškov. Vse to optimizira proces, poenostavi odobravanje in izplačilo službenih poti ter onemogoči človeške napake, saj sistem skrbi za zakonsko skladnost tovrstnih izplačil.
Modul lahko nadgradite tudi z možnostjo vodenja voznega parka službenih vozil, njihovo rezervacijo in vodenjem knjige kilometrov.
V povezavi s sistemom za registracijo delovnega časa je poskrbljeno tudi za poenotenje in izmenjavo podatkov med sistemoma, kar odpravi podvojene vnose in prihrani čas. S tem je zagotovljena tudi ustrezna kakovost podatkov, ki služijo kot osnova za obračun plač. Kontrolna povezava z modulom Odsotnosti poskrbi, da se potni nalogi in druge odsotnosti ne prekrivajo.
Telefon: 03 898 37 92
Email: podpora@pia.si
support@pia.si
Podpora na daljavo:
in pokličite.
Telefon: 03 898 37 90
Email: prodaja@pia.si
Telefon: 03 898 37 90
Email: info@pia.si
Naslov: Prešernova cesta 9b,
3320 Velenje
ID za DDV: SI98879367
Matična št.: 5511640000
TRR: SI56 3300 0001 0930 533 pri Addiko bank d.d.
Email: dpo@pia.si
Prejmite najnovejše informacije s področja digitalizacije poslovanja.
Smo eno vodilnih podjetij na
področju razvoja informacijskih
sistemov ter rešitev za učinkovito
digitalizacijo poslovanja.
Sodelujemo pri razvoju produktov, ki rešujejo težave digitalizacije podjetij in javnopravnih ustanov, izboljšujejo digitalne kompetence na ravni države, omogočajo delovanje subvencioniranega javnega prometa v Sloveniji in drugo.
Copyrights © 2024 ALL Right Reserved by Mighty Agency