Potni nalogi
Modul Potni nalogi vam olajša vodenje potnih nalogov, obračun potnih stroškov in upravljanje voznega parka službenih vozil. Omogoča hitro in enostavno elektronsko vodenje ter obračun potnih stroškov doma in v tujini ter pregledno evidenco o zaposlenih na službeni poti. Modul Potni nalogi se lahko uporablja v povezavi z obstoječim sistemom za beleženje prisotnosti (Špica, Kronos ipd.), lahko pa tudi brez njega. Kontrolna povezava z modulom Odsotnosti poskrbi, da se potni nalogi in druge odsotnosti ne prekrivajo.
- O MODULUO MODULU
- FUNKCIONALNOSTIFUNKCIONALNOSTI
- BLOGBLOG
- POVPRAŠEVANJEPOVPRAŠEVANJE
- OSTALI MODULIOSTALI MODULI
- MNENJAMNENJA
- POVEZANI MODULIPOVEZANI MODULI
Več o modulu
Potni nalogi
Poleg enostavnega izpolnjevanja in potrjevanja obrazcev, vam modul Potni nalogi nudi natančno evidenco potnih nalogov ter s tem povezanih službenih odsotnosti in stroškov. Omogoča samodejni izračun trajanja odsotnosti zaposlenih in s tem avtomatično predlaga dnevnice, samodejno izračuna relacije ter obračuna kilometrino.
S številnimi funkcionalnostmi, Modul Potni nalogi, omogoča uporabnikom preprosto pripravo predloga za službeno pot, odgovornim osebam pregled nad predvidenimi stroški službenih poti in lažje odločanje pri odobravanju potovanj, obračunskim službam pa olajša sam obračun stroškov službenih potovanj s številnimi povezavami.
Na voljo sta osnovni in napredni paket modula ODOS.Potni nalogi.
Funkcionalnosti modula Potni nalogi
Osnovni paket
- kreiranje dnevnih in obdobnih potnih nalogov za voznika in sopotnike za Slovenijo in tujino,
- šifrant krajev,
- elektronska odobritev potovanja,
- možnost obračuna in izplačila akontacij,
- obračun službene poti – izračun trajanja odsotnosti, dnevnic, kilometrin, upoštevanje izplačanih akontacij, preračun tujih valut, dodajanje drugih stroškov in izračun končnega zneska izplačila,
- prikaz na koledarju po mesecih ali po zaposlenih,
- elektronska potrditev in odobritev izplačila.
Napredni paket dodatno nudi še:
- kreiranje obdobnih potnih nalogov za potovanja v Sloveniji,
- prikaz poti in izračun kilometrine po Google Maps,
- izračun predvidenih stroškov poti,
- možnost zajema prometa magna kartic,
- izvoz izplačila v datoteko za banko in eDavke (XML),
- izvoz podatkov (xls) za prenos v finančno aplikacijo (celotni nalog ali temeljnica),
- možnost povezave s sistemom za registracijo delovnega časa.
Preberite več o sistemu ODOS
Ali je vaša organizacija že prešla na brezpapirno poslovanje? Brezpapirno poslovanje postaja vedno bolj razširjena praksa. Zanjo se odločajo vse večje organizacije, …
Ste se kdaj vprašali, kako lahko digitalizacija poslovanja izboljša učinkovitost vašega poslovanja? Digitalizacija poslovanja ni samo trend, ampak je postala ključna za …
Uvedba informacijskega sistema v organizacijo je kompleksna naloga, ki zahteva skrbno načrtovanje in premišljeno izvajanje. Sistem, kot je ODOS, ki omogoča učinkovito …
V današnjem digitalnem svetu je dolgoročna eHramba ključnega pomena za varnost in dostopnost vaših podatkov v elektronski obliki. Omogoča vam, da zanesljivo …
Če vas še vedno nismo uspeli prepričati, kako pomembna je optimizacija poslovnih procesov za vaše poslovanje in kako zelo učinkovito vam lahko …
Predstavljamo vam mnenje Petra Čurča, našega vodja projektov, ki z vami deli svoje navdušenje in izkušnje. Brez modula Odsotnosti ne bi bilo …
Stopite v stik z nami
Z veseljem vam bomo predstavili sistem ODOS,
pokazali kako deluje, odgovorili na vaša vprašanja in vam
pripravili informativno ponudbo.
Alma
Natalija
Peter
Matjaž
Vsi moduli in povezave sistema ODOS
Modularna zasnova sistema ODOS omogoča elektronsko izvajanje različnih procesov v organizaciji, prilagodljivost različnim potrebam uporabnikov ter preprosto nadgrajevanje sistema z rastjo potreb poslovanja. Z velikim naborom modulov in povezav z drugimi sistemi omogoča, da imajo uporabniki v enem sistemu dostop do vsega, kar se nanaša na njihovo delo in poslovanje. Moduli sistema ODOS so lahko samostojni ali medsebojno povezani.
Ker želimo uporabnikom sistema ODOS kar najbolj olajšati delo, ODOS povezujemo tudi z drugimi sistemi in aplikacijami v organizaciji. Izvedenih imamo že veliko povezav, vedno pa smo odprti tudi za nova povezovanja. Prav povezljivost sistema ODOS z drugimi sistemi in aplikacijami je njegova velika prednost, saj tako omogoča delo in izmenjavo podatkov preko enotne vstopne točke, ki jo predstavlja ODOS. S tem omogoča, da imajo uporabniki, v enem sistemu, dostop do vsega, kar se nanaša na njihovo delo, s čimer zagotovi tudi visoko stopnjo preglednosti in zanesljivosti.
za občine Upravno poslovanje z vhodno
in izhodno pošto
in izhodno pošto ODOSign Vzorčna notranja pravila ODOS
za občine VIP Zavodi
in SPOT
Zadovoljni uporabniki so naše vodilo
Za podjetje PIA so značilni hitra pomoč, dosegljivost, odzivnost. Predstavitve so odlične. Sistem ODOS omogoča hiter vpogled v zadevo in s tem večjo preglednost poslovanja, revizijsko sled, omogoča predajanje zadeve drugim sodelavcem v reševanje, z njim je omogočeno brezpapirno poslovanje - elektronsko podpisovanje. Uporabljamo modul Vhodno izhodna pošta, ki omogoča hiter vpogled v zadeve, iskanje zadev po klasifikaciji ali vsebini, predajo zadev drugemu sodelavcu, soreševanje zadeve.
Sodelovanje s podjetjem PIA mi je v veselje, saj so hitro odzivni in vedno priskočijo na pomoč, ko se pojavi težava. Sistem ODOS omogoča, da lahko sam poiščeš odgovor za dilemo v navodilih in video vsebinah. Vse je takoj pri roki. Modul Vhodno izhodna pošta omogoča enostavno pripravo dokumenta in avtomatsko razvrščanje. S tem prihraniš veliko časa.
Z zaposlenimi v podjetju PIA imam pozitiven odnos, za vsako vprašanje dobim pravočasen odgovor in pomoč pri uporabi njihovih storitev. Sistem ODOS je pregleden, prav tako so pregledni moduli Vhodno izhodna pošta, Naročilnice in Potrjevanje prejetih računov.
Zelo sem zadovoljna s hitro odzivnostjo podjetja PIA in hitrim pristopom k reševanju težav. Prav tako so v podjetju PIA vedno odprti za nove predloge za izboljšave oz. ureditve po meri uporabnika. Zaposleni na PIA d.o.o. so vedno dosegljivi po telefonu, takoj pristopijo k reševanju težave, zelo so prijazni in komunikativni. ODOS je postal pomembno orodje pri delovanju občinske uprave. Delovanje je praktično brezhibno. Poslovanje je preglednejše, podatki so hitro dostopni. Prevzeli smo modula Upravno poslovanje in Vzorčna notranja pravila.
Zaposleni v podjetju PIA so prijazni, hitri, ustrežljivi, zabavni, upoštevajo tudi naša mnenja in predloge, skratka zelo fajn! ODOS nam je olajšal delo, saj je pregleden in v njem hitro najdemo podatke. Tudi elektronsko poslovanje je hitro in pregledno. Uporabljamo modul Vhodno izhodna pošta, ki poteka nemoteno.
Sodelovanje s podjetjem PIA je dobro. Podpora uporabnikom je zelo odzivna, na pobude in želje strank se zelo dobro odzivajo, ažurno iščejo rešitve, sledijo zakonodaji in sistem sproti prilagajajo ter nas o novostih sproti obveščajo. Video vodiči uporabniku omogočajo lažje delo s sistemom. Sistem ODOS omogoča pregledno poslovanje, podatke se da hitro najti. Modul Upravno poslovanje je uporaben in pregleden, modul Vhodno izhodna pošta pa omogoča, da je vse pripravljeno za oddajo na pošto.
Sodelovanje s podjetjem PIA d.o.o. ocenjujem kot odlično, saj že od samega začetka zelo dobro sodelujemo. Njihova podpora je vedno hitra in učinkovita. Njihove ODOS konference in webinarji so dobro organizirani in zanimivi ter poučni za uporabnike. Knjiženje dokumentov v ODOS, zlasti elektronske pošte poteka hitro in poslovanje - evidenca dokumentov je preglednejša. Modula Upravno poslovanje in Vhodno izhodna pošta sta uporabna in super.
S podjetjem PIA poslujemo že nekaj let in kadar se pojavijo težave, jih v podjetju razrešijo. Sistem ODOS je pregleden.
S sistemom ODOS smo zadovoljni. Trenutno smo še v fazi uvajanja in zaenkrat lahko povemo, da nam bo delo v ODOSu olajšalo poslovanje. Modula Upravno poslovanje in Vhodno izhodna pošta sta priročna in uporabna.
Predvsem sem zadovoljna z njihovo odzivnostjo pri reševanju kakršnih koli težav. Glede dela glavne pisarne vam lahko odgovorim, da je sistem ODOS pohitril in olajšal moje delo, podatke hitreje najdem in tudi njihova skrb za zakonodajo mi daje občutek, da je naše poslovanje pravilno in da nismo v prekršku. Moduli Upravno poslovanje, Vhodno izhodna pošta in Odsotnosti so v skladu z zakonodajo, uporabni in pregledni.
Sodelovanje s podjetjem PIA je na visokem nivoju, podpora uporabnikom je zelo kvalitetna in ustrežljiva, konference so kvalitetne. Sistem ODOS mi je v nekaterih korakih olajšal delo. Uporabljamo ga že od leta 2016.
S podjetjem PIA smo zelo zadovoljni, podpora je hitra, vedno so pripravljeni pomagati. Sistem ODOS je delo olajšal v vseh pogledih. Elektronsko podpisovanje in vročanje bo delo še bolj olajšalo. Z moduloma Upravno poslovanje in Vhodno izhodna pošta sem zadovoljna, se pa tu in tam najde kakšen problem, ampak ga z njihovo pomočjo hitro odpravimo.
Podjetje PIA nudi strokovno in hitro pomoč v vsaki situaciji. Zaposleni v podjetju PIA so zelo odzivni. Sistem ODOS pospeši delo. Povezave z drugim aplikacijami so zagotovo na mestu in možnost še bolj olajšati delo. Modul Vhodno izhodna pošta deluje OK. Upamo na čimprejšnjo povezljivost z Gradom znotraj naše organizacije, da se ne podvaja delo s pogodbami in finančnim delom.
S podjetjem PIA, d.o.o. sodelujemo že od leta 2007. V vsem času nam zagotavljajo odlično storitev, sledijo trendom in zakonodaji. Sodelujemo odlično, podpora s strani ODOSa je hitra in zanesljiva. Zagotovo je ODOS za nas odlično podporno okolje za upravljanje z dokumenti, saj olajša delo, poslovanje pa naredi preglednejše. Modul Upravno poslovanje je za občine prava rešitev, saj zagotavlja zakonsko skladno okolje za upravljanje z dokumentacijo.
Sodelovanje s podjetjem PIA, d.o.o. je odlično. Vsi zaposleni so prijazni in ustrežljivi. Odzivni čas zaposlenih je zelooo hiter. Program ODOS nam je olajšal in pohitril delo. Podatke najdemo hitro in samo poslovanje je preko tega postalo preglednejše. Modul Upravno poslovanje za občine je super, prav tako modul Vhodno izhodna pošta, ki nudi ogromno možnosti za razbremenitev glavne pisarne.
Sodelovanje s podjetjem PIA je korektno, odzivnost zaposlenih je hitra in dosledna, prav tako so dosegljivi za vsa vprašanja glede delovanja ODOS-a. Sistem ODOS je olajšal naše delo, delo je preglednejše in enostavnejše. Vse podatke in dokumente imamo na enem mestu, nemudoma lahko poiščemo dokument, ki ga potrebujemo. Modula Upravno poslovanje in Vhodno izhodna pošta sta hitra in enostavna za uporabo.
Sodelovanje s podjetjem PIA je dobro, podpora je hitra in ažurna. ODOS mi olajša delo, saj hitro najdem podatke pri iskanju. Modul Vhodno izhodna pošta je dobro. Pohvale vredno. Vzpostavljeno imamo povezava Grad - skeniranje dokumentov, ki deluje super.
S storitvijo podjetja PIA d.o.o. smo izredno zadovoljni. Zaposleni v podjetju so nam na razpolago vedno, kadar potrebujemo pomoč oziroma podporo glede storitev. Dela so opravljena ažurno in strokovno. Zadovoljni smo tudi z izvedenimi izobraževanji glede raznih posodobitev. Sistem ODOS je enostaven in pregleden, prav tako sta enostavna in pregledna modula Upravno poslovanje in Vhodno izhodna pošta.
Sodelovanje s podjetjem Pia d. o. o. je odlično. Podpora uporabnikom je zelo hitra. ODOS je vsekakor nepogrešljiv pri mojem delu. Brez njega si sploh ne predstavljam dela na občini.
Zaposleni v podjetju PIA so hitri, odzivni in vedno na razpolago. Uporaba sistema ODOS je enostavna in uporabna. Delo je olajšano in poslovanje preglednejše. Uporabljamo modul Upravno poslovanje, ki je priročen in enostaven za uporabo.
Podjetje PIA je hitro odzivno, reševanje morebitnih težav je takojšnje in učinkovito. Sistem ODOS je pregledna aplikacija, v kateri hitro najdem podatke. Delo z njim je enostavno in hitrejše. Modul Upravno poslovanje nam omogoča, da je poslovanje pregledno, enostavno in hitrejše. Ne prestavljam si več, da ne bi uporabljali ODOS sistema.
Sodelovanje s podjetjem je super. Sistem ODOS je zelo pregleden, prav tako so pregledni moduli Upravno poslovanje, Vhodno izhodna pošta in Pogodbe, ki jih uporabljamo.
Sodelovanje s podjetjem PIA je dobro. Sistem ODOS omogoča, da je poslovanje preglednejše, elektronsko podpisovanje je ok. Moduli Upravno poslovanje, Odsotnosti in Potrjevanje prejetih računov omogočajo hitro iskanje, evidentiranje in da je vse na enem mestu.
S podjetjem PIA d. o. o. smo zelo zadovoljni. ODOS dela dobro, hitro in zanesljivo. Zelo redko pride do težav v delovanju. V teh primerih pa bi predvsem pohvalila odzivnost in prijaznost sodelavcev za podporo uporabnikom. Z uvedbo sistema ODOS je iskanje dokumentov bistveno lažje, arhiv je preglednejši. Pred kratkim smo uvedli tudi elektronsko podpisovanje. Modula Upravno poslovanje Vhodno izhodna pošta delujeta enostavno, dobro, pregledno, učinkovito in sistematično.
Povezani moduli
MODUL
ODOSign
• Mobilna aplikacija za preprosto elektronsko podpisovanje dokumentov in odobravanje obrazcev v sistemu ODOS preko pametnih naprav s sistemoma iOS ali Android.
MODUL
ODOSign• Mobilna aplikacija za preprosto elektronsko podpisovanje dokumentov in odobravanje obrazcev v sistemu ODOS preko pametnih naprav s sistemoma iOS ali Android.
POVEZAVA
s sistemi za evidentiranje delovnega časa
• Povezava s sistemi za registracijo delovnega časa omogoča, da imate v sistemu vedno natančen pregled prisotnosti in napovedanih odsotnosti, kar močno olajša planiranje delovnih procesov in nadzor nad odsotnostmi zaposlenih.
POVEZAVA
s sistemi za evidentiranje delovnega časa• Povezava s sistemi za registracijo delovnega časa omogoča, da imate v sistemu vedno natančen pregled prisotnosti in napovedanih odsotnosti, kar močno olajša planiranje delovnih procesov in nadzor nad odsotnostmi zaposlenih.
MODUL
Projektno vodenje
• Odlično orodje za učinkovito snovanje, planiranje ter spremljanje projektov.
• V povezavi z drugimi moduli nudi široko paleto možnosti nadzora in spremljanja projektov.
MODUL
Projektno vodenje• Odlično orodje za učinkovito snovanje, planiranje ter spremljanje projektov.
• V povezavi z drugimi moduli nudi široko paleto možnosti nadzora in spremljanja projektov.
MODUL
Odsotnosti
• Celovito in enostavno planiranje, upravljanje, odobravanje, pregled in analizo delovnega časa.
• Olajša planiranje delovnih procesov, optimizacijo razporejanja človeških resursov in nadzor nad odsotnostmi zaposlenih
MODUL
Odsotnosti• Celovito in enostavno planiranje, upravljanje, odobravanje, pregled in analizo delovnega časa.
• Olajša planiranje delovnih procesov, optimizacijo razporejanja človeških resursov in nadzor nad odsotnostmi zaposlenih
Prenesite si svoj izvod predstavitvenega letaka
Prenesite predstavitveni letak informacijskega sistema ODOS in odkrijte prednosti in rešitve, ki vam bodo olajšale vaše delo.
Zaupajte nam vaš elektronski naslov in letak bo vaš v nekaj sekundah. Obljubimo, da bomo vaše podatke skrbno varovali ter uporabili zgolj za obveščanje o naših ponudbah in novostih.