Nabava

Modul ODOS.Nabava omogoča optimizacijo, preglednost, zanesljivost in zakonsko skladnost izvedbe nabavnih postopkov od nabavne potrebe do pogodbe ali naročilnice. Ves čas izvajanja nabavnega postopka je zagotovljena revizijska sled, vsi procesi pa se izvajajo elektronsko, z elektronskim potrjevanjem in odobravanjem.

Več o modulu

Nabava

Proces je voden od nabavne potrebe, preko izbire nabavnega postopka, vrste nabave, do priprave povabil k oddaji ponudbe. Ob prejemu ponudb se le-te zavedejo v ODOS ter povežejo z nabavno potrebo in postopkom ocenjevanja ponudb. Nato se kreira sklep o izbiri ponudnika in oblikujejo obvestila izbranim in neizbranim ponudnikom. Kot zaključek postopka se izda naročilnica ali pogodba.

Na enem mestu imate tako na voljo vse dokumente celotnega nabavnega postopka. Vsi delotoki pregleda in potrjevanja se določijo na ravni organizacije.

Funkcionalnosti modula Nabava

odos simbol vozička, ki predstavlja nabavo
  • proces je lahko voden od nabavne potrebe z izbiro nabavnega postopka, vrste nabave, priprave povabil k oddaji ponudbe, do sprejema in ocenitve ponudb, sklepa o izbiri, priprave obvestila ponudnikom ter sprožitve postopka izdaje naročilnice oziroma pogodbe,
  • možno je vodenje odpiranja ponudb, izdelava zapisnika o odpiranju ponudb ter ocenitev ponudb po nastavljivem delotoku,
  • dokumenti, ki nastajajo v postopku nabave, se pošiljajo preko izhodne pošte,
  • možnost nastavitve predlog, priprava dokumentov ter možnost dodajanja in pošiljanja prilog,
  • obveščanje ključnih uporabnikov o odobreni nabavi, spremljanje realizacije ter obveščanje o zapadlosti nabavnih in pogodbenih rokov,
  • podpreti je mogoče različne delotoke glede na tip nabave (material, storitve, oprema) ali na vrsto postopka,
  • omogočeno je ocenjevanje dobaviteljev ter spremljanje zagotavljanja statusa ekskluzivnega dobavitelja,
  • zajem in evidentiranje finančnih zavarovanj,
  • zaključek nabave z naročilnico ali pogodbo,
  • možnost povezave s finančno aplikacijo.

Preberite več o sistemu ODOS

ODOS REFERENCE: Vaše zadovoljstvo je naša motivacija

Stopite v stik z nami

Z veseljem vam bomo predstavili sistem ODOS,
pokazali kako deluje, odgovorili na vaša vprašanja in vam
pripravili informativno ponudbo.

Alma Rehberger ODOS skrbnica modulov

Alma

Natalija

Peter Čurč ODOS skrbnik modulov

Peter

Matjaž

Vsi moduli in povezave sistema ODOS

Modularna zasnova sistema ODOS omogoča elektronsko izvajanje različnih procesov v organizaciji, prilagodljivost različnim potrebam uporabnikov ter preprosto nadgrajevanje sistema z rastjo potreb poslovanja. Z velikim naborom modulov in povezav z drugimi sistemi omogoča, da imajo uporabniki v enem sistemu dostop do vsega, kar se nanaša na njihovo delo in poslovanje. Moduli sistema ODOS so lahko samostojni ali medsebojno povezani.

Ker želimo uporabnikom sistema ODOS kar najbolj olajšati delo, ODOS povezujemo tudi z drugimi sistemi in aplikacijami v organizaciji. Izvedenih imamo že veliko povezav, vedno pa smo odprti tudi za nova povezovanja. Prav povezljivost sistema ODOS z drugimi sistemi in aplikacijami je njegova velika prednost, saj tako omogoča delo in izmenjavo podatkov preko enotne vstopne točke, ki jo predstavlja ODOS. S tem omogoča, da imajo uporabniki, v enem sistemu, dostop do vsega, kar se nanaša na njihovo delo, s čimer zagotovi tudi visoko stopnjo preglednosti in zanesljivosti.

Zadovoljni uporabniki so naše vodilo

Povezani moduli

Prenesite si svoj izvod predstavitvenega letaka

Prenesite predstavitveni letak informacijskega sistema ODOS in odkrijte prednosti in rešitve, ki vam bodo olajšale vaše delo.

Zaupajte nam vaš elektronski naslov in letak bo vaš v nekaj sekundah. Obljubimo, da bomo vaše podatke skrbno varovali ter uporabili zgolj za obveščanje o naših ponudbah in novostih.

    Strinjam se z uporaboosebnih podatkov*

    prikaz brošure za predstavitev modulov sistema odos, na sliki je besedilo: Izberite certificiran in zakonsko skladen informacijski sistem