Kategorije

Ostali prispevki

digitalizacija poslovanja

Pomembno je, da so dokumenti in podatki pregledno urejeni in hitro dostopni

modul odos pogodbe

Modul ODOS Pogodbe

informacijski sistem odos

Modularna zasnova in integracije za maksimalno prilagodljivost

elektronsko vročanje ODOS

ODOS je povezan s sistemom za elektronsko vročanje SI-CeV

vzorčna notranja pravila za občine

VZORČNA NOTRANJA PRAVILA ZA OBČINE, KI SO UPORABNICE SISTEMA ODOS

modul ODOS naročilnice

MODUL ODOS NAROČILNICE

Elektronsko podpisovanje ODOS+

VEČSTOPENJSKA AVTENTIKACIJA: Ključ do varne uporabe spletnih aplikacij, tudi sistema ODOS

V našem podjetju se nenehno trudimo za visok nivo varnosti. Enako velja tudi za razvoj sistema ODOS.

Prijava v sistem zgolj z uporabniškim imenom in geslom, ne velja več kot varna. Zato moramo pri uporabi večine aplikacij, poleg prijave z uporabniškim imenom in geslom, svojo istovetnost dokazati še na vsaj en dodaten način. Govorimo o več-stopenjski avtentikaciji uporabnikov.

Prvo stopnjo avtentikacije uporabnika predstavlja uporabniško ime in geslo, na drugem nivoju pa mora uporabnik svojo istovetnost dodatno izkazati, za kar ima na voljo več možnosti. V nadaljevanju navajamo možnosti, ki jih bodo imeli uporabniki sistema ODOS, obstajajo pa tudi še druge:

Tudi za uporabnike sistema ODOS uvajamo ob prijavi v ODOS dvostopenjsko preverjanje istovetnosti (dvostopenjsko avtentikacijo).

Naročnikom, ki imajo ODOS nameščen na lastni infrastrukturi, omogočamo, da se za dvostopenjsko avtentikacijo odločijo opcijsko, skladno z varnostno politiko v njihovi organizaciji.

Naročniki, ki gostujejo v ODOS.Oblaku pa bodo imeli od 1.4.2023 obvezno dvostopenjsko avtentikacijo uporabnikov.

Z uporabo dvostopenjske avtentikacije uporabnikov se pomembno poveča varnost strežnikov in s tem podatkov in dokumentov na strežnikih. Zato vsem naročnikom svetujemo uvedbo dodatnega preverjanja istovetnosti uporabnikov, v kolikor jim je varnost poslovanja pomembna.