Kategorije

Ostali prispevki

prednosti dolgoročne hrambe dokumentov

Prednosti dolgoročne hrambe dokumentov

optimizacija poslovnih procesov

Optimizacija poslovnih procesov – 10 prepričljivih primerov iz prakse

Modul ODOS odsotnosti

Modul ODOS Odsotnosti

Modul ODOS Potni nalogi 

modul ODOS upravno poslovanje

Modul ODOS Upravno poslovanje

Modul ODOS VIP zavodi

Modul ODOS.VIP Zavodi: za zavode in druge javne ustanove

Elektronsko podpisovanje ODOS+

VEČSTOPENJSKA AVTENTIKACIJA: Ključ do varne uporabe spletnih aplikacij, tudi sistema ODOS

V našem podjetju se nenehno trudimo za visok nivo varnosti. Enako velja tudi za razvoj sistema ODOS.

Prijava v sistem zgolj z uporabniškim imenom in geslom, ne velja več kot varna. Zato moramo pri uporabi večine aplikacij, poleg prijave z uporabniškim imenom in geslom, svojo istovetnost dokazati še na vsaj en dodaten način. Govorimo o več-stopenjski avtentikaciji uporabnikov.

Prvo stopnjo avtentikacije uporabnika predstavlja uporabniško ime in geslo, na drugem nivoju pa mora uporabnik svojo istovetnost dodatno izkazati, za kar ima na voljo več možnosti. V nadaljevanju navajamo možnosti, ki jih bodo imeli uporabniki sistema ODOS, obstajajo pa tudi še druge:

Tudi za uporabnike sistema ODOS uvajamo ob prijavi v ODOS dvostopenjsko preverjanje istovetnosti (dvostopenjsko avtentikacijo).

Naročnikom, ki imajo ODOS nameščen na lastni infrastrukturi, omogočamo, da se za dvostopenjsko avtentikacijo odločijo opcijsko, skladno z varnostno politiko v njihovi organizaciji.

Naročniki, ki gostujejo v ODOS.Oblaku pa bodo imeli od 1.4.2023 obvezno dvostopenjsko avtentikacijo uporabnikov.

Z uporabo dvostopenjske avtentikacije uporabnikov se pomembno poveča varnost strežnikov in s tem podatkov in dokumentov na strežnikih. Zato vsem naročnikom svetujemo uvedbo dodatnega preverjanja istovetnosti uporabnikov, v kolikor jim je varnost poslovanja pomembna.