...
Podpora uporabnikom
ključancija je v levi strani in je bele barve. Je postavljena v oris ščita in je prav tako postavljena pred roko ki je izdegnjena. Ozadje je črno

Skrb za varno izmenjavo (osebnih) podatkov

Zagotavljanje varnosti podatkov, še posebej osebnih, mora biti skrb vsakega upravljavca in posledično pogodbenega obdelovalca (osebnih) podatkov. V preteklih dveh letih smo pri razvoju sistema ODOS zato namenili velik del aktivnosti razvoju posebne funkcionalnosti, ki omogoča varno izmenjavo dokumentov znotraj sistema ODOS. Zato je skrb za varno izmenjavo podatkov za uporabnike ODOS odveč.

Izmenjava datotek in občutljivih podatkov preko elektronske pošte namreč ni varna, podatki pa v tem primeru popolnoma nezaščiteni potujejo med poštnimi strežniki in lahko zelo preprosto pridejo v obdelavo nepooblaščenim osebam. Zato naše uporabnike intenzivno in pogosto ozaveščamo o pomenu varovanja podatkov, o pomembnosti sklenitve pogodb o obdelavi osebnih podatkov in zaščiti njihovih interesov. Naše naročnike sistema ODOS spodbujamo k nujnosti ureditve varnostne politike v organizaciji ter politike gesel ter o nujnosti ozaveščanja in izobraževanja zaposlenih na področju varovanje podatkov.

Preko izmenjevalnega modula v sistemu ODOS, pošiljatelj pošlje zaščitene datoteke prejemniku znotraj sistema ODOS. Pri tem prejemnik ni nujno tudi uporabnik sistema ODOS.

Prejemnik je s sporočilom, opremljenim s povezavo do datotek, na svoj elektronski naslov obveščen o tem, da naj prevzame podatke in datoteke. Na telefon prejme sporočilo o tem, da ga v e-poštnem nabiralniku čaka zadeva ter kodo za dostop do podatkov. Prejemnik s klikom na povezavo v elektronskem sporočilu  in vnosom gesla dostopi do zaščitenih datotek in podatkov v ODOSu. Ko podatke uredi, dopolni in / ali podpiše datoteko, jih s funkcijo »povleci in spusti« povleče nazaj na ustrezno mesto na povezavi ter jih potrdi. S tem naloži v ODOSu pošiljatelja novo, urejeno verzijo datoteke. Pošiljatelj pa je o prejemu obveščen na svoj e-naslov in lahko potem v ODOSu podatke naprej varno obdeluje. Vse naveden obdelave in delo z datotekami in podatki pa se seveda beležijo tudi v revizijski sledi v ODOSu, tako da ima naročnik vpogled v dogajanje in zagotovljeno sledljivost dela.

Vsi naročniki ODOSa so to novo funkcionalnost pridobili v sklopu nadgradnje sistema v lanskem letu.

Pokličite nas ali nam pišite!

Z veseljem se vam bomo posvetili in tudi vam pomagali pri učinkoviti digitalizaciji vašega poslovanja.
Ste pripravljeni narediti korak k bolj učinkovitemu poslovanju?
Skupaj z nami boste uspešnejši!
Podpora uporabnikom

Telefon: 03 898 37 92
Email: podpora@pia.si
support@pia.si
Podpora na daljavo:

Kliknite

in pokličite.

Prodaja

Telefon: 03 898 37 90
Email: prodaja@pia.si

Splošne informacije

Telefon: 03 898 37 90
Email: info@pia.si
Naslov: Prešernova cesta 9b,
3320 Velenje

ID za DDV: SI98879367
Matična št.: 5511640000
TRR: SI56 3300 0001 0930 533 pri Addiko bank d.d.

Pooblaščena oseba za
varstvo osebnih podatkov

Email: dpo@pia.si

Prijava na e-novice

Prejmite najnovejše informacije s področja digitalizacije poslovanja.

Strinjanje s pogoji*
O nas

Smo eno vodilnih podjetij na
področju razvoja informacijskih
sistemov ter rešitev za učinkovito
digitalizacijo poslovanja.

Galerija
Naši produkti

Sodelujemo pri razvoju produktov, ki rešujejo težave digitalizacije podjetij in javnopravnih ustanov, izboljšujejo digitalne kompetence na ravni države, omogočajo delovanje subvencioniranega javnega prometa v Sloveniji in drugo.

Naši produkti
Družbena omrežja

Copyrights © 2024 ALL Right Reserved by Mighty Agency

Podpora na daljavo

Kliknite na spodnjo ikono Prenesite PIA pomoč in zaženite program, nato pokličite 03 898 37 92.