Predstavljamo vam mnenje Natalije Šketa, naše vodja projektov, ki z vami deli svoje navdušenje in izkušnje.
Posebej za zavode in podobne javne ustanove smo razvili modul VIP Zavodi, ki vam močno olajša evidentiranje vhodne in izhodne pošte ter ostale dokumentacije.
Modul je prilagojen vsem potrebam in načinu dela različnih zavodov in podobnih organizacij.
Kaj so bistvene prednosti modula ODOS.VIP zavodi?
Olajša in skrajša delo z vhodno in izhodno pošto v papirni in elektronski obliki.
Omogoča klasificiranje, predajanje in so-reševanje zadev, če je potrebno tudi po upravnem postopku.
Velik prihranek časa omogoča tudi enostavna priprava izhodne pošte z elektronskim podpisovanjem in z uporabo različnih predlog dokumentov. Urejeno je tudi sodobno elektronsko Vročanje.
Vnosi so enostavni. Vsi podatki so hitro dostopni na enem mestu. Zagotovljen pa je tudi prenos zadev v dolgoročno eHrambo.
Tudi številne druge funkcionalnosti nudijo precejšnjo razbremenitev dela vseh uporabnikov, ki nam radi povedo, da si ne predstavljajo več dela brez sistema ODOS, tudi zaradi tega, ker jim je vedno na voljo odzivna in prijazna podpora uporabnikom.
Uporabniki zelo pohvalijo tudi možnost uvoza zadev in dokumentov iz prejšnjega sistema, kar vam omogoča enostavno nadaljevanje dela v novem sistemu.
Naročnike vedno znova navduši tudi naš postopek implementacije sistema. Pohvalijo našo strokovnost, prijaznost, pomoč in utečen postopek, ki naročnikom omogoča enostaven prehod na nov sistem.
Kako do sistema ODOS?
Želite tudi vi rešitev za evidentiranje pošte in druge dokumentacije, ki je preizkušena in zakonsko skladna? Potem izberite modul VIP Zavodi sistema ODOS, ki ga uporabljajo že številni zavodi in druge javne ustanove.
Sistem ODOS uporabljajo tudi številni domovi za starejše občane, varstveno delovni centri, kulturni domovi, izobraževalne ustanove (šole in šolski centri, vrtci, knjižnice), zavodi za turizem, študentski in dijaški domovi, zdravstveni domovi, razvojne agencije, zbornice ter številni drugi večji zavodi in druge tovrstne javnopravne organizacije.
Sistem ODOS uporabljajo tudi zaradi tega, ker je sistem ODOS certificiran pri Arhivu RS, kar je zanje tudi zakonodajna zahteva pri izbiri sistema za digitalizacijo poslovanja.
Ko uporabnike prosimo, da nam povedo zakaj so se odločili za uvedbo sistema ODOS nam povedo, da je prvi razlog to, da jih k temu zavezuje zakonodaja, prepriča jih tudi dejstvo, da je sistem ODOS preizkušen sistem, ki ga uporabljajo že številni zavodi in druge javne ustanove. Za sistem ODOS se vsak mesec odloči večje število novih naročnikov.
Pokličite nas ali nam pišite na mail prodaja@pia.si. Z veseljem se vam bomo posvetili in tudi vam pomagali pri učinkoviti digitalizaciji vašega poslovanja.
Avtorica članka: Natalija Šketa, vodja projektov v PIA d.o.o.
Za mnenja skrbnikov o ostalih modulih si preberite spodnje članke: