...
Podpora uporabnikom

Modul ODOS Potni nalogi 

Predstavljamo vam mnenje Natalije Šketa, naše vodja projektov, ki z vami deli svoje navdušenje in izkušnje. 

Nad funkcionalnostmi in možnostmi, ki jih ponuja naš sistem ODOS, sem zelo navdušena.  😊

In to iz več razlogov:

  • je skladen z vso področno zakonodajo;
  • uporabnikom prijazen – enostavni vnosi, sodobno zasnovan;
  • na voljo je odzivna, strokovna in prijazna podpora uporabnikom;
  • modularna zasnova sistema ODOS omogoča postopno digitalizacijo poslovanja;
  • povezovanje z zunanjimi sistemi odločevalcem pripelje informacije na eno mesto in jim močno olajša odločanje.

Z vami bi rada delila nekaj tistih najboljših funkcionalnosti modula ODOS.Potni nalogi, za katere sem prepričana, da vam bodo olajšale in močno poenostavile vodenje vaših službenih poti. 

  • Modul je skladen z najnovejšo zakonodajo, prilagojen tudi javnopravnim organizacijam (dnevnice).
  • Sistem vas vodi po korakih, ki jih je potrebno narediti – od priprave predloga za službeno pot do obračuna potnih stroškov in priprave podatkov za izplačilo. 
  • Oddaja obrazca za službeno pot je možna tudi preko telefona.
  • Vnosi so zelo enostavni: dan, ura, prevozno sredstvo, relacija in potni nalog je narejen.
  • Ob vnosu relacije je omogočen tudi prikaz relacije na zemljevidu.
  • Povsem enostavno lahko v ODOSu naredite tudi potni nalog za sopotnika ali obdobni potni nalog za daljše obdobje.
  • Vse odobrene službeni poti so prikazane v koledarju, kar močno olajša planiranje delovnih obveznosti.
  • Obračun potnih stroškov je povsem enostaven. Na obračunu se iz vnesene relacije in časovnega termina službene poti avtomatsko izračunajo kilometrina in dnevnice, omogočen je tudi preračun v tuje valute in izplačilo akontacij, obračunu pa lahko dodate tudi druge stroške (parkirnina ipd.).

Če bi vprašali našo direktorico, bi pohvalila tudi možnost izvoza izplačila v datoteko za banko in eDavke, ki vam olajša in skrajša pripravo in izplačilo potnih stroškov. Če pa imate računovodstvo urejeno izven organizacije, vam prenos podatkov za obračun plač lahko močno olajša enostaven izvoz podatkov(xls) za prenos v vašo finančno aplikacijo.

Če v organizaciji uporabljate službena vozila, lahko v modulu Potni nalogi vodite tudi vozni park službenih vozil, z možnostjo rezervacije vozil.

Če si tudi vi želite imeti urejeno pregledno evidenco in enostavno vodenje službenih poti, se odločite za modul ODOS.Potni nalogi. Pošljite nam povpraševanje na prodaja@pia.si in z veseljem se vam bomo posvetili za vsa pojasnila in predstavitev.  😊

Avtorica prispevka: Natalija Šketa, vodja projektov v PIA d.o.o.

Ste pripravljeni narediti korak k bolj učinkovitemu poslovanju?
Skupaj z nami boste uspešnejši!
Podpora uporabnikom

Telefon: 03 898 37 92
Email: podpora@pia.si
support@pia.si
Podpora na daljavo:

Kliknite

in pokličite.

Prodaja

Telefon: 03 898 37 90
Email: prodaja@pia.si

Splošne informacije

Telefon: 03 898 37 90
Email: info@pia.si
Naslov: Prešernova cesta 9b,
3320 Velenje

ID za DDV: SI98879367
Matična št.: 5511640000
TRR: SI56 3300 0001 0930 533 pri Addiko bank d.d.

Pooblaščena oseba za
varstvo osebnih podatkov

Email: dpo@pia.si

Prijava na e-novice

Prejmite najnovejše informacije s področja digitalizacije poslovanja.

Strinjanje s pogoji*
O nas

Smo eno vodilnih podjetij na
področju razvoja informacijskih
sistemov ter rešitev za učinkovito
digitalizacijo poslovanja.

Galerija
Naši produkti

Sodelujemo pri razvoju produktov, ki rešujejo težave digitalizacije podjetij in javnopravnih ustanov, izboljšujejo digitalne kompetence na ravni države, omogočajo delovanje subvencioniranega javnega prometa v Sloveniji in drugo.

Naši produkti
Družbena omrežja

Copyrights © 2024 ALL Right Reserved by Mighty Agency

Podpora na daljavo

Kliknite na spodnjo ikono Prenesite PIA pomoč in zaženite program, nato pokličite 03 898 37 92.