Kategorije

Ostali prispevki

Kako brezpapirno poslovanje povečuje učinkovitost in trajnost

Kako brezpapirno poslovanje povečuje učinkovitost in trajnost

Digitalizacija poslovanja z informacijskim sistemom ODOS

Digitalizacija poslovanja z informacijskim sistemom ODOS

uvedba informacijskega sistema

Koraki za uspešno uvedbo informacijskega sistema

prednosti dolgoročne hrambe dokumentov

Prednosti dolgoročne hrambe dokumentov

optimizacija poslovnih procesov

Optimizacija poslovnih procesov – 10 prepričljivih primerov iz prakse

Modul ODOS odsotnosti

Modul ODOS Odsotnosti

Modul ODOS odsotnosti

Modul ODOS Odsotnosti

Predstavljamo vam mnenje Petra Čurča, našega vodja projektov, ki z vami deli svoje navdušenje in izkušnje. 

Brez modula Odsotnosti ne bi bilo mojih dopustov, oddanih in potrjenih na tako ENOSTAVEN način, kot je to mogoče v ODOSu. 

Seveda pa lahko z modulom ODOS Odsotnosti oddamo in vodimo tudi ostale odsotnosti, kot so službeni in zasebni izhodi, bolniške odsotnosti, koriščenje ur in druge odsotnosti. Modul omogoča tudi vnos odločb za letni dopust, za kar pri nas poskrbi direktorica. Modul Odsotnosti lahko povežemo tudi s sistemom za registracijo delovnega časa in te podatke črpamo od tam. 

Oddaja vloge za dopust je nekaj najbolj enostavnega, kar se nam lahko zgodi v ODOSu in še dobro, ker gre za tako dobro stvar. 😉 No, tudi ostale odsotnosti se v večini primerov izpolnijo in oddajo v odobritev z dvema ali največ tremi kliki. Potem pa čakamo, a ne dolgo, ker pri nas je vodstvo res hitro, da dobimo obvestilo o odobritvi in takrat juhuhu me že ni več tu 😃 šibamo na dopust, sestanek ali pa, Bog ne daj, na bolniški dopust. 

Vlogo za to lahko na srečo za nas izpolni tudi sodelavec ali sodelavka. Lahko pa to uredimo tudi kar preko mobilnega telefona, saj nam ODOS, kot UČINKOVITA spletna aplikacija to omogoča. Vodimo lahko tudi načrt dopustov, da nam kdo ne zasede termina, če s sodelavcem slučajno ne moreva biti isti čas na dopustu. In kdor prej odda načrt, gre na dopust. 😃

Modul ODOS Odsotnosti nam omogoča tudi korekcijo delovnega časa, preko vnosa ENOSTAVNEGA obrazca. Lahko pa preko iste funkcionalnosti zabeležimo tudi svojo prisotnost na delovnem mestu.

Vse odsotnosti lahko spremljamo v preglednem koledarju in tako vedno HITRO vidimo, kdo od sodelavcev je morda odsoten na določen dan, kar nam omogoča lažje planiranje dela, sestankov ipd. Modul je res ŠPICA, tako kot morebitna povezava s tem sistemom.

Na voljo smo vam za dodatne nasvete in pomoč pri digitalizaciji vašega poslovanja. Kontaktirajte nas na mail prodaja@pia.si in z veseljem se bomo odzvali.

Avtor članka: Peter Čurč, vodja projektov v PIA d.o.o.