...
Podpora uporabnikom

Kako hitro in učinkovito digitalizirati poslovanje?

ODOS , sistem za digitalizacijo vašega poslovanja omogoča, da preprosto in v kratkem času digitalizirate procese v vaši organizaciji. Na takšen način lahko pohitrite izvajanje postopkov in s tem učinkovitost dela, močno zmanjšate možnost človeških napak, zagotovite zgodovino in sledljivost izvajanja dela na zadevi, optimizirate postopke ter zmanjšate stroške poslovanja.

ODOS je prilagojen tako za organizacije, ki morate postopke voditi po ZUP, kot tudi za vse ostale organizacije in podjetja vseh tipov in velikosti, ki ZUPu niste zavezani. Z modularno zasnovo omogoča postopno digitalizacijo vseh procesov.

Razlogi, za uvedbo digitalizacije s sistemom ODOS so številni:

  • Digitalizacija v naši družbi vse bolj  postaja realnost. Ne samo, da omogoča hitrejše, enostavnejše in preglednejše razporejanje dela znotraj same organizacije, ampak se poenostavi in pohitri tudi posredovanje izhodnih podatkov in dokumentov k naslovnikom, saj lahko z elektronskim podpisovanjem ter elektronskim pošiljanjem in elektronskim vročanjem naslovnik prejme dokument v nekaj trenutkih, ko le-ta v sistemu nastane in je elektronsko podpisan.
  • Povezljivost z ostalimi aplikacijami, ki jih za različne namene uporabljate v vaši organizaciji omogoči, da si zunanje aplikacije in ODOS izmenjujejo podatke in dokumente, s čimer se vse ključne informacije za odločanje ter dokumente, ki morda nastanejo v zunanjih aplikacijah, usmeri v centralni sistem ODOS, ki poskrbi za njihov sprejem ter nadaljnjo obdelavo ali pa za odpremo prejemniku.
  • Za občine in druge javne ustanove, ki so zavezane k postopkom po ZUP, ODOS z moduloma Upravno poslovanje in VIP/Zavodi, podpira vse postopke po ZUP. Kar pomeni pred-nastavljeno izbiro postopka, sledenje rokom izvedbe postopkov in opozarjanje na roke izvedbe, vodenje rokov pritožbe, vodenje rokovnika, kreiranje dosjejev, skratka vse, kar mora izvajati in voditi moderna organizacija.
  • ODOS omogoča natančno sledljivost, kdaj je dokument ali vloga prispela, kdaj in komu je bila signirana, kdaj jo je zaposleni prevzel in začel z delom na zadevi. V ODOSu so omogočeni avtomatični opomniki o izteku rokov. Uporabnike sistem obvešča o dodeljenih zadevah preko elektronske pošte, v kateri se nahaja link, ki vodi do zadeve v sistemu.
  • ODOS omogoča transparenten pregled nad reševanjem zadev: vodstvu omogoča pregled, koliko vlog imajo strokovni sodelavci v obravnavi, na voljo so tudi razne analize dela po različnih filtrih in pa izdelava (upravnih) poročil.
  •  Sistem ODOS vam omogoča, da imate vso dokumentacijo in podatke dostopne na enem mestu, najdete jih zgolj z nekaj kliki, skladno z nastavljenimi pravicami. To omogoča boljši pregled, lažji dostop, predvsem pa hitrejše reševanje postopkov zaposlenim. Vse to pa vodi k večjemu zadovoljstvu končnih uporabnikov.
  • V primeru odsotnosti so v ODOSu omogočena delna ali celotna pooblastila, s katerimi lahko nadomestna oseba rešuje zadeve odsotnega sodelavca.
  • Certifikat Arhiva Republike Slovenije potrjuje, da je ODOS, skladno s  Pravilnikom o enotnih tehnoloških zahtevah za informacijske sisteme (Ur.l. 118/2020, Priloga 8), zakonsko skladen informacijski sistem za podporo postopku upravljanja gradiva v digitalni obliki in za podporo elektronske pošte in elektronskega podpisa.

Ste pripravljeni narediti korak k bolj učinkovitemu poslovanju?
Skupaj z nami boste uspešnejši!
Podpora uporabnikom

Telefon: 03 898 37 92
Email: podpora@pia.si
support@pia.si
Podpora na daljavo:

Kliknite

in pokličite.

Prodaja

Telefon: 03 898 37 90
Email: prodaja@pia.si

Splošne informacije

Telefon: 03 898 37 90
Email: info@pia.si
Naslov: Prešernova cesta 9b,
3320 Velenje

ID za DDV: SI98879367
Matična št.: 5511640000
TRR: SI56 3300 0001 0930 533 pri Addiko bank d.d.

Pooblaščena oseba za
varstvo osebnih podatkov

Email: dpo@pia.si

Prijava na e-novice

Prejmite najnovejše informacije s področja digitalizacije poslovanja.

Strinjanje s pogoji*
O nas

Smo eno vodilnih podjetij na
področju razvoja informacijskih
sistemov ter rešitev za učinkovito
digitalizacijo poslovanja.

Galerija
Naši produkti

Sodelujemo pri razvoju produktov, ki rešujejo težave digitalizacije podjetij in javnopravnih ustanov, izboljšujejo digitalne kompetence na ravni države, omogočajo delovanje subvencioniranega javnega prometa v Sloveniji in drugo.

Naši produkti
Družbena omrežja

Copyrights © 2024 ALL Right Reserved by Mighty Agency

Podpora na daljavo

Kliknite na spodnjo ikono Prenesite PIA pomoč in zaženite program, nato pokličite 03 898 37 92.