Kategorije

Ostali prispevki

Modul ODOS odsotnosti

Modul ODOS Odsotnosti

Modul ODOS Potni nalogi 

modul ODOS upravno poslovanje

Modul ODOS Upravno poslovanje

Modul ODOS VIP zavodi

Modul ODOS.VIP Zavodi: za zavode in druge javne ustanove

digitalizacija poslovanja

Pomembno je, da so dokumenti in podatki pregledno urejeni in hitro dostopni

modul odos pogodbe

Modul ODOS Pogodbe

Digitalizirajte proces nabave

DIGITALIZIRAJTE PROCES NABAVE

Nabava je ključen del vsakega uspešnega podjetja, saj neposredno vpliva na učinkovitost, konkurenčnost in donosnost poslovanja. Da bi olajšali in optimizirali ta pomembni vidik vaše organizacije, smo v okviru našega informacijskega sistema ODOS razvili modul Nabava, ki vam omogoča natančno upravljanje nabavnih procesov. Ta modul vam prinaša celovit nabor funkcionalnosti, ki vam pomagajo pri naročanju, obvladovanju dobaviteljev in ponudb ter izboljšanju preglednosti in nadzora nad celotno nabavno verigo. 

Z modulom Nabava sistema ODOS lahko digitalizirate celotni proces nabave od začetka do konca. 

Od nabavne potrebe in pridobivanja ter ocenjevanja ponudb do izdaje naročilnice ali pogodbe. Številne funkcionalnosti uporabnikom močno olajšajo vodenje nabavnega procesa skladno z zakonodajo, ne glede na vrsto in velikost organizacije.

Številni naši zadovoljni uporabniki so izpostavili, da so zanje ključne naslednje funkcionalnosti modula ODOS Nabava:

  • Prilagodljivi nabavni postopki: pri pripravi nabavne potrebe je omogočeno enostavno definiranje nabavnih postopkov po vaši meri in pravilih poslovanja. To vam pomaga usmeriti nabavni proces in prepreči izpustitev ključnih podatkov ali dejavnosti, kot so potek potrditev in odobritev, obvezno evidentiranje ponudb ipd.
  • Enostavno evidentiranje ponudb: vse prispele ponudbe lahko enostavno evidentirate na ustrezno nabavno potrebo. Pri evidentiranju ponudb lahko v enem koraku določite vse njene karakteristike (ponudnik, datum, vrednost itd.)
  • Obveščanje in preglednost: sistem vas samodejno obvešča o potrebnih dejavnostih, kar olajša obvladovanje in komunikacijo med sodelujočimi. 
  • Avtomatizacija kreiranja dokumentov: na podlagi že vnesenih podatkov, ki se večinoma pridobivajo iz obstoječih šifrantov, se samodejno ustvarjajo ustrezni dokumenti, kot so sklepi, povabila in obvestila. Te informacije se prav tako avtomatično prenesejo na elektronski obrazec za naročilnice ali pogodbe, kar zmanjšuje možnost napak in prihrani čas.
  • Elektronsko potrjevanje in podpisovanje: Vse obrazce, ki nastanejo med postopkom, elektronsko potrdite skladno z dogovorjeno potjo potrjevanja. Prav tako elektronsko podpišete vse nastale dokumente in jih enostavno pošljete preko izhodne pošte iz sistema ODOS.
  • Povezava s finančno aplikacijo: Modul Nabava lahko povežemo tudi s finančno aplikacijo in tako omogočimo sinhronizacijo podatkov med sistemi. To zagotavlja večjo doslednost in enotnost podatkov ter učinkovito odločanje in upravljanje nabavne verige.

Če vas zanimajo podrobnosti o modulu ODOS Nabava jih najdete tudi na naši spletni strani. Z veseljem smo vam na voljo tudi za predstavitev in vsa pojasnila. Pišite nam na prodaja@pia.si

Zakaj je smiselno digitalizirati proces nabave?

  • Na enem mestu so zbrani vsi nabavni dokumenti, kar močno olajša delo odločevalcem. S tem ni več potrebe po ročnem organiziranju dokumentacije, iskanju podpisov, prilog in mnenj. Vse to poteka v sistemu ODOS samodejno, po vnaprej določenem delotoku.
  • Ni potrebno čakati na fizično prisotnost uporabnikov, ki so vključeni kot odločevalci pri posameznem nabavnem postopku, saj lahko svoje potrditve in odobritve v sistemu oddajo po elektronski poti, lahko tudi na daljavo in preko mobilnih naprav.
  • Modul je popolnoma skladen z zakonodajo in vas vodi skozi celoten proces nabavne potrebe, korak za korakom. 
  • Poizvedovanje o opravljenih aktivnosti sodelavcev ni več potrebno, saj vas sistem obvešča o opravilih v procesu ali o zaključenih fazah s pomočjo obvestil.
  • Z modulom ODOS Nabava lahko digitalizirate tako preproste kot tudi najzahtevnejše nabavne postopke, vključno s pošiljanjem povpraševanj, pridobivanjem in ocenjevanjem ponudb, pripravo sklepov, obveščanjem o izbranih ponudnikih ter pripravo naročilnice ali pogodbe.

Z uporabo modula ODOS Nabava boste zagotovo poenostavili tudi najbolj kompleksne nabavne postopke, za kar vam bodo vaši sodelavci zagotovo hvaležni. 

Na voljo smo vam za dodatne nasvete in pomoč pri digitalizaciji procesa nabave. Kontaktirajte nas na email prodaja@pia.si in z veseljem se bomo odzvali na vaše povpraševanje.