...
Podpora uporabnikom

Digitalizirajte proces nabave

Nabava je ključen del vsakega uspešnega podjetja, saj neposredno vpliva na učinkovitost, konkurenčnost in donosnost poslovanja. Da bi olajšali in optimizirali ta pomembni vidik vaše organizacije, smo v okviru našega informacijskega sistema ODOS razvili modul Nabava, ki vam omogoča natančno upravljanje nabavnih procesov. Ta modul vam prinaša celovit nabor funkcionalnosti, ki vam pomagajo pri naročanju, obvladovanju dobaviteljev in ponudb ter izboljšanju preglednosti in nadzora nad celotno nabavno verigo. 

Z modulom Nabava sistema ODOS lahko digitalizirate celotni proces nabave od začetka do konca. 

Od nabavne potrebe in pridobivanja ter ocenjevanja ponudb do izdaje naročilnice ali pogodbe. Številne funkcionalnosti uporabnikom močno olajšajo vodenje nabavnega procesa skladno z zakonodajo, ne glede na vrsto in velikost organizacije.

Številni naši zadovoljni uporabniki so izpostavili, da so zanje ključne naslednje funkcionalnosti modula ODOS Nabava:

  • Prilagodljivi nabavni postopki: pri pripravi nabavne potrebe je omogočeno enostavno definiranje nabavnih postopkov po vaši meri in pravilih poslovanja. To vam pomaga usmeriti nabavni proces in prepreči izpustitev ključnih podatkov ali dejavnosti, kot so potek potrditev in odobritev, obvezno evidentiranje ponudb ipd.
  • Enostavno evidentiranje ponudb: vse prispele ponudbe lahko enostavno evidentirate na ustrezno nabavno potrebo. Pri evidentiranju ponudb lahko v enem koraku določite vse njene karakteristike (ponudnik, datum, vrednost itd.)
  • Obveščanje in preglednost: sistem vas samodejno obvešča o potrebnih dejavnostih, kar olajša obvladovanje in komunikacijo med sodelujočimi. 
  • Avtomatizacija kreiranja dokumentov: na podlagi že vnesenih podatkov, ki se večinoma pridobivajo iz obstoječih šifrantov, se samodejno ustvarjajo ustrezni dokumenti, kot so sklepi, povabila in obvestila. Te informacije se prav tako avtomatično prenesejo na elektronski obrazec za naročilnice ali pogodbe, kar zmanjšuje možnost napak in prihrani čas.
  • Elektronsko potrjevanje in podpisovanje: Vse obrazce, ki nastanejo med postopkom, elektronsko potrdite skladno z dogovorjeno potjo potrjevanja. Prav tako elektronsko podpišete vse nastale dokumente in jih enostavno pošljete preko izhodne pošte iz sistema ODOS.
  • Povezava s finančno aplikacijo: Modul Nabava lahko povežemo tudi s finančno aplikacijo in tako omogočimo sinhronizacijo podatkov med sistemi. To zagotavlja večjo doslednost in enotnost podatkov ter učinkovito odločanje in upravljanje nabavne verige.

Če vas zanimajo podrobnosti o modulu ODOS Nabava jih najdete tudi na naši spletni strani. Z veseljem smo vam na voljo tudi za predstavitev in vsa pojasnila. Pišite nam na prodaja@pia.si

Zakaj je smiselno digitalizirati proces nabave?

  • Na enem mestu so zbrani vsi nabavni dokumenti, kar močno olajša delo odločevalcem. S tem ni več potrebe po ročnem organiziranju dokumentacije, iskanju podpisov, prilog in mnenj. Vse to poteka v sistemu ODOS samodejno, po vnaprej določenem delotoku.
  • Ni potrebno čakati na fizično prisotnost uporabnikov, ki so vključeni kot odločevalci pri posameznem nabavnem postopku, saj lahko svoje potrditve in odobritve v sistemu oddajo po elektronski poti, lahko tudi na daljavo in preko mobilnih naprav.
  • Modul je popolnoma skladen z zakonodajo in vas vodi skozi celoten proces nabavne potrebe, korak za korakom. 
  • Poizvedovanje o opravljenih aktivnosti sodelavcev ni več potrebno, saj vas sistem obvešča o opravilih v procesu ali o zaključenih fazah s pomočjo obvestil.
  • Z modulom ODOS Nabava lahko digitalizirate tako preproste kot tudi najzahtevnejše nabavne postopke, vključno s pošiljanjem povpraševanj, pridobivanjem in ocenjevanjem ponudb, pripravo sklepov, obveščanjem o izbranih ponudnikih ter pripravo naročilnice ali pogodbe.

Z uporabo modula ODOS Nabava boste zagotovo poenostavili tudi najbolj kompleksne nabavne postopke, za kar vam bodo vaši sodelavci zagotovo hvaležni. 

Na voljo smo vam za dodatne nasvete in pomoč pri digitalizaciji procesa nabave. Kontaktirajte nas na email prodaja@pia.si in z veseljem se bomo odzvali na vaše povpraševanje.

Ste pripravljeni narediti korak k bolj učinkovitemu poslovanju?
Skupaj z nami boste uspešnejši!
Podpora uporabnikom

Telefon: 03 898 37 92
Email: podpora@pia.si
support@pia.si
Podpora na daljavo:

Kliknite

in pokličite.

Prodaja

Telefon: 03 898 37 90
Email: prodaja@pia.si

Splošne informacije

Telefon: 03 898 37 90
Email: info@pia.si
Naslov: Prešernova cesta 9b,
3320 Velenje

ID za DDV: SI98879367
Matična št.: 5511640000
TRR: SI56 3300 0001 0930 533 pri Addiko bank d.d.

Pooblaščena oseba za
varstvo osebnih podatkov

Email: dpo@pia.si

Prijava na e-novice

Prejmite najnovejše informacije s področja digitalizacije poslovanja.

Strinjanje s pogoji*
O nas

Smo eno vodilnih podjetij na
področju razvoja informacijskih
sistemov ter rešitev za učinkovito
digitalizacijo poslovanja.

Galerija
Naši produkti

Sodelujemo pri razvoju produktov, ki rešujejo težave digitalizacije podjetij in javnopravnih ustanov, izboljšujejo digitalne kompetence na ravni države, omogočajo delovanje subvencioniranega javnega prometa v Sloveniji in drugo.

Naši produkti
Družbena omrežja

Copyrights © 2024 ALL Right Reserved by Mighty Agency

Podpora na daljavo

Kliknite na spodnjo ikono Prenesite PIA pomoč in zaženite program, nato pokličite 03 898 37 92.