ODOS+ za mobilne naprave

Za preprosto elektronsko podpisovanje na pametnih mobilnih napravah

ODOS+ je aplikacija, ki uporabnikom sistema ODOS omogoča elektronsko podpisovanje dokumentov in elektronske odobritve različnih obrazcev (potni nalogi, odsotnosti ipd.) preko pametnih mobilnih naprav (tablice, telefoni) s sistemoma iOS ali Android. V aplikaciji ste tudi obveščeni o čakajočih zadevah (dokumentih) za podpis.

Več o ODOS+

S pomočjo ODOS+ lahko podpisnik podpiše dokumente in odobri različne obrazce, ki so nastali v sistemu ODOS.

Aplikacija je zelo priročna in uporabna na sestankih, službenih potovanjih ali tudi na dopustu, ko poleg sebe nimamo računalnika, a vseeno lahko uredimo potrebne podpise dokumentov in odobritve obrazcev.

Aplikacija ODOS+ na mobilni napravi podpisniku prikaže število novih, v ODOS-u nastalih, zadev in dokumentov za podpis. Podpisnik se na mobilni napravi prijavi v sistem ODOS, preveri vsebino zadev in dokumentov ter s svojim digitalnim potrdilom elektronsko podpiše enega ali več dokumentov/zadev hkrati.

Prednosti ODOS+

  • elektronsko podpisovanje na pametnih mobilnih napravah (za uporabnike sistema ODOS),
  • možnost elektronskega podpisa s faksimili in ploščico digitalnega certifikata,
  • za naprave s sistemom iOS (Apple iPad, Apple iPhone) in naprave s sistemom Android,
  • obveščanje o novih dokumentih in zadevah za podpis,
  • uporaba je enostavna in priročna, namestitev preprosta.

Preberite več o sistemu ODOS

Stopite v stik z nami

Z veseljem vam bomo predstavili sistem ODOS,
pokazali kako deluje, odgovorili na vaša vprašanja in vam
pripravili informativno ponudbo.

Alma

Natalija

Peter Čurč ODOS skrbnik modulov

Peter

Matjaž

Vsi moduli in povezave sistema ODOS

Modularna zasnova sistema ODOS omogoča elektronsko izvajanje različnih procesov v organizaciji, prilagodljivost različnim potrebam uporabnikov ter preprosto nadgrajevanje sistema z rastjo potreb poslovanja. Z velikim naborom modulov in povezav z drugimi sistemi omogoča, da imajo uporabniki v enem sistemu dostop do vsega, kar se nanaša na njihovo delo in poslovanje. Moduli sistema ODOS so lahko samostojni ali medsebojno povezani.

Ker želimo uporabnikom sistema ODOS kar najbolj olajšati delo, ODOS povezujemo tudi z drugimi sistemi in aplikacijami v organizaciji. Izvedenih imamo že veliko povezav, vedno pa smo odprti tudi za nova povezovanja. Prav povezljivost sistema ODOS z drugimi sistemi in aplikacijami je njegova velika prednost, saj tako omogoča delo in izmenjavo podatkov preko enotne vstopne točke, ki jo predstavlja ODOS. S tem omogoča, da imajo uporabniki, v enem sistemu, dostop do vsega, kar se nanaša na njihovo delo, s čimer zagotovi tudi visoko stopnjo preglednosti in zanesljivosti.

Vaše zadovoljstvo je naša motivacija

Povezani moduli

Prenesite si svoj izvod predstavitvenega letaka

Prenesite predstavitveni letak informacijskega sistema ODOS in odkrijte prednosti in rešitve, ki vam bodo olajšale vaše delo.

Zaupajte nam vaš elektronski naslov in letak bo vaš v nekaj sekundah. Obljubimo, da bomo vaše podatke skrbno varovali ter uporabili zgolj za obveščanje o naših ponudbah in novostih.

    Strinjam se z uporaboosebnih podatkov*

    prikaz brošure za predstavitev modulov sistema odos, na sliki je besedilo: Izberite certificiran in zakonsko skladen informacijski sistem