Kategorije

Ostali prispevki

digitalizacija poslovanja

Pomembno je, da so dokumenti in podatki pregledno urejeni in hitro dostopni

modul odos pogodbe

Modul ODOS Pogodbe

informacijski sistem odos

Modularna zasnova in integracije za maksimalno prilagodljivost

elektronsko vročanje ODOS

ODOS je povezan s sistemom za elektronsko vročanje SI-CeV

vzorčna notranja pravila za občine

VZORČNA NOTRANJA PRAVILA ZA OBČINE, KI SO UPORABNICE SISTEMA ODOS

modul ODOS naročilnice

MODUL ODOS NAROČILNICE

Večstopenjska avtentikacija: Nova aplikacija za elektronsko podpisovanje

NOVA APLIKACIJA ZA ELEKTRONSKO PODPISOVANJE ODOS+

Sistem ODOS nenehno nadgrajujemo z novimi naprednimi možnostmi. Zato smo naredili korak naprej pri elektronskem poslovanju. Uporabnikom je na voljo nova aplikacija ODOS+.

ODOS+ združuje dve pomembni funkcionalnosti:

  • Namizna (desktop) aplikacija ODOS+ (nadomesti ODOS.Komunikator) za Windows, omogoča zajem dokumentov v sistem, pripravo dokumentov za elektronsko podpisovanje in samo izvedbo elektronskega podpisovanje, asistenco pri urejanju vsebine wordovih dokumentov, kopiranje dokumentov preko odlagališča in razdeljevanje PDF dokumentov.

Natančna navodila za namestitev zadnje verzije namizne aplikacije poiščite v vašem ODOSu, na začetni strani, v razdelku Novice sistema ODOS ali se obrnite na skrbnika sistema ODOS v vaši organizaciji ali na našo službo podpore: podpora@pia.si ali support@pia.si.

  • ODOS+ kot mobilna aplikacija (nadomesti ODOSign) uporabnikom sistema ODOS omogoča elektronsko podpisovanje dokumentov in elektronske odobritve različnih obrazcev v ODOSu, preko pametnih mobilnih naprav (tablice, telefoni) s sistemoma iOS ali Android.