Kategorije

Ostali prispevki

Kako brezpapirno poslovanje povečuje učinkovitost in trajnost

Kako brezpapirno poslovanje povečuje učinkovitost in trajnost

Digitalizacija poslovanja z informacijskim sistemom ODOS

Digitalizacija poslovanja z informacijskim sistemom ODOS

uvedba informacijskega sistema

Koraki za uspešno uvedbo informacijskega sistema

prednosti dolgoročne hrambe dokumentov

Prednosti dolgoročne hrambe dokumentov

optimizacija poslovnih procesov

Optimizacija poslovnih procesov – 10 prepričljivih primerov iz prakse

Modul ODOS odsotnosti

Modul ODOS Odsotnosti

Večstopenjska avtentikacija: Nova aplikacija za elektronsko podpisovanje

NOVA APLIKACIJA ZA ELEKTRONSKO PODPISOVANJE ODOS+

Sistem ODOS nenehno nadgrajujemo z novimi naprednimi možnostmi. Zato smo naredili korak naprej pri elektronskem poslovanju. Uporabnikom je na voljo nova aplikacija ODOS+.

ODOS+ združuje dve pomembni funkcionalnosti:

  • Namizna (desktop) aplikacija ODOS+ (nadomesti ODOS.Komunikator) za Windows, omogoča zajem dokumentov v sistem, pripravo dokumentov za elektronsko podpisovanje in samo izvedbo elektronskega podpisovanje, asistenco pri urejanju vsebine wordovih dokumentov, kopiranje dokumentov preko odlagališča in razdeljevanje PDF dokumentov.

Natančna navodila za namestitev zadnje verzije namizne aplikacije poiščite v vašem ODOSu, na začetni strani, v razdelku Novice sistema ODOS ali se obrnite na skrbnika sistema ODOS v vaši organizaciji ali na našo službo podpore: podpora@pia.si ali support@pia.si.

  • ODOS+ kot mobilna aplikacija (nadomesti ODOSign) uporabnikom sistema ODOS omogoča elektronsko podpisovanje dokumentov in elektronske odobritve različnih obrazcev v ODOSu, preko pametnih mobilnih naprav (tablice, telefoni) s sistemoma iOS ali Android.